Pierwsze w Polsce ubezpieczenie komunikacyjne oferowane w komórce przez bank
Ubezpieczenia na wyciągnięcie ręki? To możliwe dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu Banku Millennium, które umożliwia klientom banku zakup ubezpieczenia komunikacyjnego w pełni online - w aplikacji mobilnej lub w serwisie transakcyjnym Millenet. Zależnie od potrzeb klienci otrzymają ofertę z palety marek mtu24.pl, You Can Drive lub ERGO Hestii.
ERGO Hestia została wybrana przez Bank Millennium m.in. ze względu na atrakcyjne warunki dla szerokiej grupy klientów i zaawansowanie technologiczne. Ubezpieczyciel zakłada, że rozwiązanie w postaci aplikacji mobilnej będzie w pierwszej kolejności wykorzystywane przez młodsze pokolenie, które wyrosło z telefonem w ręku. ERGO Hestia podążając za nowymi trendami i badając zachowania konsumentów koncentruje się właśnie na pokoleniu „Y”. Dlatego nowy sposób sprzedaży ubezpieczeń jest adresowany do ludzi preferujących bezpośrednie formy zakupu wszelkich dóbr i usług, w tym także ubezpieczeń. To odpowiedź Grupy ERGO Hestia na potrzebę tych klientów, dla których internet i urządzenia mobilne są naturalnym środowiskiem.
– Decyzja o współpracy z Bankiem Millennium jest konsekwencją naszych dotychczasowych działań – obydwie firmy od lat nastawione są na wdrażanie przełomowych rozwiązań technologicznych dla swoich klientów – tłumaczy Małgorzata Harasimiuk-Grodzka, Dyrektor Biura Direct ERGO Hestii. W strategii Grupy ERGO Hestii obok podstawowego kanału agencyjnego równolegle rozwijamy model sprzedaży ubezpieczeń w formule direct. Dotyczy to znanych na rynku produktów z oferty mtu24.pl oraz You Can Drive. Cieszy nas, że współtworzymy pierwsze w Polsce rozwiązanie umożliwiające zakup wybranego ubezpieczenia od początku do końca w telefonie za pośrednictwem banku. To równoległa droga obok naszego głównego kanału dystrybucji ubezpieczeń przez pośredników, gdzie dzięki wdrażanemu właśnie rozwiązaniu iHestii, stawiamy głównie na rozbudowane doradztwo – dodaje Małgorzata Harasimiuk-Grodzka.
Pierwszy raz w branży bankowej wykorzystana została technika skanowania kodu graficznego Aztec z dowodu rejestracyjnego pojazdu. Dzięki temu zakup ubezpieczenia jest intuicyjny i szybki.
Oprócz standardowego OC klienci mają też do wyboru kilka wariantów Autocasco, różniących się m.in. zakresem zdarzeń objętych ochroną, metodą likwidacji szkody czy zakresem terytorialnym. W ramach Autocasco będą mogli skorzystać z AC mini, które obejmuje swoim zakresem szkody częściowe i całkowite spowodowane działaniem żywiołów lub kradzieżą.
Dodatkowo klienci mają również możliwość rozszerzenia polisy o popularne ubezpieczenia typu Assistance (obowiązujące w Polsce lub za granicą), NNW czy też ubezpieczenie szyb, które chroni także zniżki na AC w razie uszkodzenia szyby.
– Wybór pierwszego partnera projektu nie był przypadkowy. Szukaliśmy oferty, która obejmie jak najszerszą grupę klientów Banku Millennium. Produkty naszego partnera pozwalają nam zaoferować atrakcyjne warunki ubezpieczenia zarówno zamożnym klientom, jak i tym posiadającym pojazdy średniej klasy. Dobre warunki ubezpieczenia znajdą też u nas młodzi kierowcy. Rozpoczynamy od ubezpieczeń komunikacyjnych, ale pracujemy już nad rozszerzeniem oferty o ubezpieczenia podróżne. Kolejnym krokiem będą ubezpieczenia mieszkaniowe – mówi Tomasz Misiak, Dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej w Banku Millennium.
Dzięki połączeniu możliwości instytucji należących do liderów branży ubezpieczeniowej i bankowej klienci mają dostęp do ubezpieczeń z puli marek ERGO Hestii, które można będzie nie tylko szybko wybrać, ale jednocześnie łatwo opłacić, chociażby dzięki możliwości rozłożenia składki na 12 płatności bez dodatkowych opłat. Daje to dodatkowe możliwości klientom np. wybrania szerszego zakresu ubezpieczenia. To również odpowiedź na zmiany cen ubezpieczeń na rynku – dzięki rozłożeniu składki na miesięczne płatności będą one mniej odczuwalne dla klientów. Przy wyborze płatności jednorazowej klient może wybrać, czy chce dokonać płatności z konta czy karty kredytowej.
Źródło: Bank Millennium