PayPal uruchamia nową platformę płatniczą dla sklepów internetowych
Nowe rozwiązania w obszarze płatności międzynarodowych i mobilnych oraz pojawienie się portfeli cyfrowych dały konsumentom na całym świecie dostęp do szerokiego wachlarza możliwości. Równocześnie, rosnąca liczba dostawców usług i integracja nowych technologii znacznie skomplikowała proces zakupowy dla sprzedawców.
– Wiemy, z jakimi wyzwaniami zmagają się na co dzień właściciele e-sklepów, dlatego aby ułatwić im ich działalność postanowiliśmy stworzyć PrestaShop Checkout Built with PayPal. Firmy, które chcą być konkurencyjne i rozwijać się na zagranicznych rynkach, muszą nieustannie odpowiadać na nowe potrzeby konsumentów i poszerzać zakres swoich usług. PrestaShop to wieloletni partner PayPal i jesteśmy dumni, że możemy wspólnie wprowadzać w życie innowacyjne rozwiązania, które ułatwiają życie zarówno kupującym, jak i sprzedającym – podkreśla Marcin Glogowski, dyrektor zarządzający PayPal w Europie Środkowo-Wschodniej.
Czytaj także: Nawet 28 mld zł rocznie może napłynąć do Polski w mgnieniu oka. Przekazy pieniężne przez PayPal dostępne także z Europy >>>
Główne narzędzia PrestaShop Checkout Built With PayPal:
- Dostęp w ramach jednej platformy do różnych metod płatności (karty kredytowe, karty debetowe, PayPal i lokalne metody płatności, takie jak iDeal, Multibanco i Sofort).
- Bezpieczniejszy proces płatności wspierany przez PayPal (w tym 3D Secure).
- Szybki i łatwy proces zakupowy, również na urządzeniach mobilnych.
- Łatwe w konfiguracji narzędzia antyfraudowe.
- Zintegrowany panel administracyjny połączony z modułem PrestaShop.
Nowe rozwiązanie pozwoli sprzedawcom skupić się na rozwijaniu ich biznesu, bez względu na wielkość ich firmy. Produkt jest już dostępny na wybranych rynkach europejskich (m.in. we Francji, Włoszech i Hiszpanii), a w ciągu najbliższych tygodni zostanie udostępniony również polskim sprzedawcom. Osoby zainteresowane testami mogą wypróbować wersję beta dostępną na stronie: https://www.prestashop.com/en/prestashop-checkout.
– PrestaShop Checkout Built with PayPal to efekt naszego wieloletniego doświadczenia w handlu online. Celem nowej platformy jest ułatwienie sprzedawcom udostępniania różnych metod płatności i połączenia ich z szerokim portfolio dodatkowych usług. PrestaShop Checkout Built with PayPal pomaga zwiększyć konwersję i jednocześnie upraszcza zarządzanie całym sklepem internetowym – podkreśla Alexandre Eruimy, CEO PrestaShop.