PayPal rozszerza Ochronę Sprzedających w Polsce
Dotychczas, Ochrona Sprzedających PayPal obejmowała w Polsce jedynie produkty fizyczne. Od teraz, program obejmie również płatności za usługi (np. design, edukacja czy fotografia), bilety (na koncerty, przedstawienia, wydarzenia sportowe etc.) oraz podróże (wycieczki, loty, rezerwacje hotelowe etc.).
„Bardzo się cieszę z powodu rozszerzenia naszych usług. Decyzja o rozszerzeniu Ochrony Sprzedających została podjęta przez PayPal, aby zapewnić ich, że mogą rozwijać swój e-biznes i sprzedawać swoje produkty na większą skalę, bez obaw związanych z otrzymaniem płatności” – mówi Matt Komorowski, Dyrektor Zarządzający PayPal w Europie Północnej i Środkowej. „Świadomość, że jesteś zabezpieczony, jeżeli coś pójdzie nie tak, powinna być obowiązkowym elementem zakupów i sprzedaży online dla obu stron transakcji. Te ulepszenia zostały wprowadzone na podstawie informacji zwrotnych od naszych użytkowników, którzy chcą się czuć bezpiecznie dokonując transakcji online. Bardzo się cieszę i jestem przekonany, że wprowadzone rozszerzenie programu – obok takich usług, jak Ochrona Kupujących czy Zwrot Kosztów Odesłania Przedmiotu – zwiększy zaufanie sprzedających i ich bezpieczeństwo w obszarze e-commerce”.
Ochrona Sprzedających PayPal pomaga polskim przedsiębiorcom sprzedawać produkty i usługi w bardziej bezpieczny sposób nie tylko w Polsce, ale także na ponad 200 innych rynkach, gdzie działa PayPal. Zgodnie z raportem Accenture, handel transgraniczny online staje się głównym motorem rozwoju handlu B2C, z czynnikiem CAGR na poziomie 29,3% w latach 2014-2020[1]. Jedną z najpopularniejszych kategorii w tej branży są podróże (bilety, zakwaterowanie, wycieczki etc.), które obejmują 26% wszystkich sprzedawanych produktów i usług. PayPal ma nadzieje, że rozszerzona Ochrona Sprzedających pomoże polskim firmom osiągnąć nowy poziom rozwoju biznesu w skali międzynarodowej.
PayPal
[1] Accenture.com, Ivan Chan: Cross-border eCommerce, 2016.