Paweł Kotowski na czele zespołu marketingu Mastercard w Polsce

Paweł Kotowski na czele zespołu marketingu Mastercard w Polsce
Źródło: Matercard
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Od 15 maja na czele zespołu marketingu polskiego oddziału firmy stoi Paweł Kotowski. Marta Życińska, która dotychczas zajmowała to stanowisko, awansowała na dyrektora ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe.

#PawełKotowski będzie odpowiedzialny za działania promujące #Mastercard, należące do niej marki, rozwiązania i produkty, a także za współpracę marketingową z bankami i sieciami handlowymi oraz za projekty sponsoringowe firmy w Polsce @MastercardPL

15 maja Paweł Kotowski objął stanowisko dyrektora marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe. Dotychczasowa dyrektor marketingu, Marta Życińska, przyjęła nową rolę w europejskich strukturach firmy, zostając dyrektor ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe.

Paweł Kotowski będzie odpowiedzialny za działania promujące Mastercard, należące do niej marki, rozwiązania i produkty, a także za współpracę marketingową z bankami i sieciami handlowymi oraz za projekty sponsoringowe firmy w Polsce. Będzie jednocześnie zarządzać kilkuosobowym zespołem. Paweł dołączył do Mastercard w 2016 roku jako Marketing Manager i był odpowiedzialny za komunikację konsumencką. W tym okresie zrealizował wiele projektów z zakresu wzmacniania świadomości marki, innowacji oraz badań.

Paweł Kotowski zaczął karierę marketingową w Red Bullu, gdzie pracował przez niemal 9 lat, początkowo jako analityk i menedżer ds. marketingu w dziale On Premise, opracowując strategie marketingowe współpracy z punktami gastronomicznymi. Następnie przez 3 lata był Brand Managerem odpowiedzialnym za komunikację marketingową Red Bull w zakresie produktów oraz eventów sportowych i kulturalnych.

Marta Życińska w nowej roli będzie odpowiadać za strategię marketingową oraz działania marketingowe i komunikacyjne na 19 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Zakres jej odpowiedzialności będzie obejmować zarówno marketing B2C, jak i współpracę w sektorze B2B, głównie z bankami i detalistami.

Marta Życińska ma ponad szesnastoletnie doświadczenie w marketingu. Przez ostatnie dwa lata na stanowisku dyrektora marketingu w polskim oddziale Mastercard zrealizowała z sukcesem wiele projektów, budujących świadomość marki w Polsce, m.in. uruchomienie platformy BezcenneNiespodzianki.pl czy współpracę przy produkcji programu TVN pt. „Drzewo marzeń” z udziałem Mateusza Gesslera. Zanim dołączyła do zespołu Mastercard, pracowała w Grupie PZU, najpierw jako dyrektor ds. komunikacji marketingowej, a następnie – dyrektor biura marketingu. Wcześniej związana była z PTK Centertel, gdzie przez kilka lat budowała markę Idea dla Firm, a następnie brała udział w rebrandingu na Orange i kierowała komunikacją masową tej marki. Wielokrotnie zasiadała w kapitule konkursu EFFIE, jest także laureatką nagrody Osobowość Roku w konkursie Dyrektor Marketingu Roku.

Źródło: Informacja prasowa Mastercard