Osobisty doradca w nowej reklamie Proamy
Proama wkroczyła w Nowy Rok z nową kampanią reklamową. Podobnie jak przed rokiem, ubezpieczyciel startuje od spotu wizerunkowego.
Nowy spot podkreśla rolę osobistego doradcy w obsłudze klienta. Bohater filmu otrzymuje w nim od przyjaciela kontakt do pana Tomka – osobistego doradcy w Proamie. Mężczyzna kontaktuje się z panem Tomkiem, który słucha jego potrzeb, dopasowuje ubezpieczenie, wypełnia dokumenty oraz przypomni o terminie odnowienia polisy, kiedy umowa dobiegnie końca.
„W Proamie wiemy, że jakość obsługi jest integralną częścią produktu, a każdy z nas potrzebuje być wysłuchany i potraktowany z uwagą – to chcemy zapewnić klientom w Proamie i to podkreślamy w reklamie. Dzięki jakości obsługi i dobrej ofercie, klienci decydują się na polecanie ubezpieczeń Proamy znajomym” – mówi Mira Dobek, senior brand manager w Proamie.
Kampania prowadzona jest we wszystkich dużych stacjach telewizyjnych: TVP 1 i 2, Polsat, TVN oraz w stacjach tematycznych.
Źródło: PIU