Open’er z kartami pre-paid BRE Banku

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

karta.01.150x95BRE Bank rozpoczął obsługę festiwalu Heineken Open'er w Gdyni. Za napoje, posiłki i festiwalowe pamiątki będzie można płacić kartami PayPass z logo mBanku.

Podczas festiwalu Heineken Open’er na terenie miasteczka festiwalowego będzie można płacić nowoczesną zbliżeniową kartą płatniczą w technologii MasterCard PayPass. W tym roku na festiwalu zadebiutują karty pre-paid BRE Banku, który rozpoczął współpracę z MasterCard dotyczącą obsługi festiwali.

 

nalepa.dariusz.01.100x111W zeszłym roku z okazji festiwalu wydano aż 30 tysięcy kart przedpłaconych. Posłużyły do realizacji ćwierć miliona transakcji. W tym roku obsługę organizatora festiwalu, firmę Alter Art przejął BRE Bank. – To dla nas prestiżowa realizacja. ALTER Kart, jest pierwszą kartą przedpłaconą w naszym kraju, która znalazła tak szerokie zastosowanie – mówi Dariusz Nalepa, dyrektor departamentu bankowości transakcyjnej w BRE. – Takie imprezy masowe to dobry przykład możliwości tego narzędzia. Mam nadzieje, że już niedługo karty prepaid na stałe zagoszczą w portfelach większości Polaków – dodaje.

 

Uniwersalność karty sprawia, że możliwości jej zastosowania są niemal nieograniczone. – Od kart miejskich, przez karty kibica, po karty w programach lojalnościowych dla klientów i pracowników – wylicza Dariusz Nalepa. Jako przykład można wskazać wprowadzone w Koronie Kielce i Pogoni Szczecin karty kibica. Karta służy tam jako identyfikator – zgodnie z polskim prawem, każdy kibic musi go posiadać. W tych przypadkach, w ramach standardowej karty, użytkownik ma także możliwość, jeżeli zechce, doładować kartę pieniędzmi i kupować za jej pomocą np. klubowe pamiątki. Może jej także używać poza stadionem. Chip karty daje jednak szereg dodatkowych możliwości. – Niektóre miasta w Polsce już wprowadzają karty miejskie oparte na prepaidach, kolejną możliwością jest rozszerzenie karty kibica o funkcję kodowania samych biletów na karcie.

 

Możliwości kart prepaid nie kończą się na zastosowaniu w sporcie i samorządach. Coraz bardziej popularne są programy lojalnościowe. – Już pracujemy nad rozwiązaniami, dzięki którym karta dołączana jest do produktu, czy jako karta stałego klienta w sklepie. Klient może otrzymać na niej bonus pieniężny lub płacić za transakcje, uzyskując w zamian atrakcyjne rabaty – podkreśla Dariusz Nalepa.

Podobnie może być z pracownikami, czy kontrahentami. Na przykład za każdy sprzedany towar danej marki, sklepikarz, barman czy właściciel hurtowni może dostawać na kartę doładowania. Takie karty to także doskonały środek do dystrybucji środków wśród pracowników. Pretekstem może być zarówno działalność służbowa, np. środki na paliwo, jaki i dystrybucja bonów świątecznych.

 

Źródło: BRE Bank