Oferty Visa Business: rozszerzenie programu Oferty Visa

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

visa.01.400x280Platforma Oferty Visa rozbudowana o specjalne oferty i promocje dedykowane dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Visa rozbudowała uruchomiony na początku 2012 r. serwis internetowy z ofertami dla posiadaczy kart Visa o kategorię Oferty Visa Business, czyli propozycje kierowane do użytkowników kart dla przedsiębiorców. Platforma Oferty Visa udostępnia obecnie blisko 100 ofert, z których można skorzystać zarówno przy zakupach internetowych, a także – dzięki specjalnym voucherom – przy zakupach w „tradycyjnych” sklepach wybranych sieci handlowych.

Oferty Visa Business – najnowsza kategoria, o którą wzbogacony został serwis Oferty Visa – jest skierowana do użytkowników kart Visa Business, przede wszystkim małych i średnich przedsiębiorców. W ramach Ofert Visa Business dostępnych jest obecnie około 20 ofert przygotowanych specjalnie z myślą o przedsiębiorcach.

Serwis Oferty Visa pozwala bankom oferować użytkownikom kart Visa dodatkowe usługi i dobierać oferty dostosowane do sezonu zakupowego, okazji, czy profilu danego klienta.  Na Ofertach Visa korzystają także detaliści, których oferty mają szansę trafić bezpośrednio do klientów banków-wydawców kart Visa. Obecnie, dzięki Ofertom Visa Business zyskują także mali i średni przedsiębiorcy, którzy płacąc kartami Visa Business, otrzymują dostęp do atrakcyjnych ofert dopasowanych do potrzeb działalności biznesowej. W ten sposób paleta korzyści płynących z korzystania z kart Visa Business – oprócz takich korzyści, jak m.in. kontrola nad firmowymi finansami czy możliwość swobodnego płacenia na całym świecie np. drogą internetową – staje się jeszcze bardziej kompletna.

„Visa stale tworzy i rozwija specjalne usługi dla produktów wydawanych przez banki członkowskie. Wprowadzenie Ofert Visa Business dowodzi szczególnej wagi, jaką Visa przywiązuje do wspierania małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce” – komentuje Jakub Kiwior, dyrektor Visa Europe w Polsce.

„Dzięki nim banki mogą zaoferować posiadaczom kart Visa atrakcyjniejszą ofertę, a klienci końcowi – zarówno indywidualni, jak i biznesowi – korzystają ze specjalnych, często dopasowanych również sezonowo, zniżek i promocji” – dodaje Jakub Kiwior.

Serwis Oferty Visa został udostępniony użytkownikom kart Visa w Polsce, jako drugim kraju w Europie, na początku 2012 r. Serwis jest dostępny zarówno poprzez główną stronę internetową Visa, jak i bezpośrednio pod adresem www.visa.pl/oferty.

Źródło: Visa Europe