Od juniora do seniora – nowa kampania PKO Banku Polskiego
Rodzinny charakter oferty PKO Banku Polskiego promuje nowa kampania reklamowa.
Bank poleca konta osobiste "od juniora do seniora" i zachęca do korzystania z wyróżnionej za ergonomię bankowości elektronicznej.
Niezwykły spot wykonany w ramach platformy reklamowej Organizm pokazuje ofertę dla świeżo upieczonych rodziców.
Kampania promująca rodzinny charakter oferty PKO Banku Polskiego potrwa od połowy maja do pierwszych dni lipca. Jej elementami są dwa clipy reklamowe, które będą się pojawiać na antenie głównych stacji telewizyjnych i ponad 100 programów tematycznych.
Pierwszy z nich pokazuje bankującą wielopokoleniową rodzinę, drugi – radość noworodka, o którego przyszłość zadbali przezorni rodzice przy wsparciu PKO Banku Polskiego. W ramach kampanii promowana jest również elektroniczna bankowość elektroniczna, wyróżniona w niedawnym rankingu Bankiera i Pulsu Biznesu.
Równolegle z emisjami w TV, reklamy pojawią na stronach głównych portali internetowych: ogólnoinformacyjnych oraz specjalizujących w tematyce finansowej. Do akcji zostaną włączone nowe formaty reklamowe i korespondencja wysyłana pocztą elektroniczną.
– Przede wszystkim chcemy zachęcać Polaków do systematycznego oszczędzania. Pokazujemy jak ważne jest budowanie zabezpieczenia finansowego dla dzieci już od ich najmłodszych lat. Chcemy również podkreślić, że nasz Bank ma atrakcyjną ofertę dla całych rodzin. Warto się tym chwalić i stąd pomysł na kampanię „od juniora do seniora”. Jest to oferta dostosowana do potrzeb osób w każdym wieku, skrojona na miarę – bezpieczna i nowoczesna – mówi Michał Kuczmierowski, Dyrektor Departamentu Marketingu
Kapitał dla dziecka na dobry start
Bank w programie Rodzina 500 plus
PKO Bank Polski od lat bierze udział w projektach związanych z budowaniem kultury społeczeństwa oszczędzającego, wspierających polskie rodziny. Ważnym elementem tych działań jest wsparcie wdrożenia rządowego programu „Rodzina 500 plus”. Dzięki temu klienci Banku mogą od 1 kwietnia elektronicznie wypełnić wniosek o świadczenie wychowawcze, dostępny w serwisach iPKO i Inteligo. To jedno z wielu udogodnień dla klientów banku wprowadzanych w serwisach transakcyjnych w ostatnim czasie. W audycie jakości usług bankowych przeprowadzonym przez „Puls Biznesu” i portal Bankier.pl, iPKO i aplikacja mobilna IKO zebrały bardzo wysokie oceny. Pod względem ergonomii, wygody i użyteczności wynik na poziomie 71,9 punktów pozwolił zdeklasować konkurencję o prawie 10 punktów. Ta informacja jest wykorzystywana w kampanii przede wszystkim w materiałach promocyjnych prezentowanych w witrynach oddziałów banku.
Rozumiejąc potrzeby osób chcących skorzystać z dobrodziejstw programu „Rodzina 500 plus” Bank nie tylko wdrożył odpowiednie rozwiązania techniczne, ale również dostosował swą ofertę wprowadzając dedykowane cenowo dla nich Konto za Zero oraz specjalny Program Budowania Kapitału na Dziecko, wspierający zaradnych rodziców pragnących zabezpieczyć start życiowy swoich pociech.
PKO bankiem każdego pokolenia
Bank i spółki jego Grupy Kapitałowej oferują produkty oszczędnościowe odpowiadające na potrzeby związane z kolejnymi cyklami życia rodziny. Wykorzystując programy systematycznego oszczędzania, lokaty, plany emerytalne czy portfele inwestycyjne można oszczędzać w każdym pokoleniu na małe i duże rzeczy. Od sprzętu audio-video, lub AGD, samochodu na mieszkaniu lub domu kończąc. Podobnie oferta kont osobistych i rachunków oszczędnościowych obejmuje wszystkie pokolenia, szczególną jest oferta Junior dla najmłodszych, którzy nie ukończyli 13. roku życia. Korzystając z niej od małego można uczyć się bankowania, oszczędzania, podstaw zarządzania swoim małym budżetem – oczywiście pod stałą kontrolą rodziców. Także program Szkolnych Kas Oszczędności (SKO) – jedna z najstarszych form edukacji ekonomicznej dla uczniów – realizowany pod egidą PKO Banku Polskiego, w odnowionej i nowoczesnej formule uczy kolejne pokolenia kultury oszczędzania.
Grzegorz Culepa