Nowe narzędzie dla organizatorów spotkań

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

mezczyzna.tablet.01.250x159Po osiągnięciu ważnego etapu, jakim jest posiadanie w swoim portfelu 2,000 hoteli oferujących możliwość organizacji spotkań, konferencji, eventów czy podróży motywacyjnych, Accor wprowadza dziś nowe narzędzie

Accor Meeting Hotel Finder. (http://www.accormeetingshotels.com/meeting-hotel-finder). Pozawala ono organizatorom w szybki sposób znalezienie idealnego miejsca na spotkanie w 90 krajach na 6 kontynentach.

Accor Meeting Hotel Finder umożliwia za pomocą zaledwie kilku kliknięć myszką wyszukiwanie według następujących kryteriów:

  • geograficznego (kontynent, kraj, miasto, hotele przy lotniskach)
  • rodzaj spotkania (liczba gości, układ sali, liczba potrzebnych sal spotkań, zajęcia motywacyjne)
  • zakwaterowanie (liczba potrzebnych pokoi)
  • kategoria hotelu (luksusowy, klasy wyższej, średniej, ekonomiczny)

Narzędzie funkcjonuje w oparciu o bazę obejmującą blisko 1.000 różnych destynacji i ponad 10,000 sal spotkań w 90 krajach świata (65% w Europie i 23% w rejonie Azji i Pacyfiku). 5 miast, w których znajduje się największa liczba hoteli Accor z zapleczem do organizacji spotkań to: Paryż (79 hoteli), Sao Paolo (28 hoteli), Lyon (27 hoteli), Londyn (25 hoteli) i Sydney (22 hotele). Przykładowo klientowi, który jest zainteresowany organizacją spotkania dla 600 uczestników i potrzebuje 10 sal oraz 400 pokoi gościnnych w Chinach, narzędzie Accor Meeting Hotel Finder zaproponuje 5 różnych hoteli spełniających powyższe kryteria.

Dysponujemy 2.000 miejsc, w których możliwe jest zorganizowanie spotkania, zlokalizowanych w hotelach wszystkich segmentów od luksusowego po ekonomiczny. Teraz oddajemy do użytku przyjazne organizatorom narzędzie, które pomaga wyszukać idealny obiekt zarówno na potrzeby małego spotkania czy imprezy integracyjnej jak i dużych zjazdów- wyjaśnia Ludovic Dupont – Dyrektor ds. Biur Podróży, Spotkań i Imprez w Accor. Głównym atutem tego narzędzia jest to, że obejmuje całą naszą sieć. Ponadto, jesteśmy jedyną grupą hotelową, która proponuje narzędzie o tak dużym zasięgu – dodaje.

Accor Meeting Hotel Finder jest dostępny na portalu Accor dedykowanym organizacji spotkań (meetings.accorhotels.com). Oferta Accor obejmuje szeroki wachlarz rozwiązań online do organizacji dostosowanych do potrzeb klienta imprez biznesowych w 2.000 hoteli dysponujących zapleczem konferencyjnym. Po zawężeniu wyników wyszukiwania organizatorzy spotkania mogą dokonać bezpośredniej rezerwacji online na potrzeby imprezy lub poprosić o przedstawienie ofert jednego lub kilku hoteli. Portal umożliwia porównanie do trzech hoteli według kryterium ceny, oferty gastronomicznej, usług i zaplecza rekreacyjnego.

Źródło: Grupa Hotelowa Orbis