Nowe konto Nordea Ulubione w banku Nordea
Od 6 czerwca 2013 roku Nordea Bank Polska rozpoczyna kampanię produktową nowego konta osobistego, funkcjonującego pod nazwą Nordea Ulubione.
Głównym celem kampanii jest wsparcie sprzedaży nowego konta oraz poinformowanie o kluczowych zaletach tego produktu. Konto Nordea Ulubione jest w czołówce kont oferowanych klientom indywidualnym, a jego prowadzenie i obsługa nie ponosi za sobą żadnych kosztów.
Z Konta Nordea Ulubione można korzystać bez konieczności deklaracji o regularnych wpływach. Oprócz bezpłatnego prowadzenia konta, Klient otrzymuje również darmową kartę debetową VISA Electron z funkcją płatności zbliżeniowych payWave. Karta umożliwia bezpłatny dostęp do wszystkich bankomatów w kraju i na świecie (wypłaty w Eur i PLN). Klient może również bez prowizji realizować przelewy internetowe do wszystkich banków w Polsce.
Aby założyć konto Nordea Ulubione należy złożyć wniosek na stronie internetowej Banku lub telefonicznie na infolinii Banku lub w oddziale Banku. Można je otworzyć całkowicie „online”, bez wychodzenia z domu, potwierdzając wolę zawarcia umowy za pomocą przelewu internetowego z innego banku. Umowa przesyłana jest do Klienta w formie elektronicznej, a wszystkie dane do logowania wysyłane są do Klienta e-mailem i SMS-em.
„Stawiamy na zapewnienie pozytywnych, długofalowych relacji z naszymi klientami. Staraliśmy się przygotować produkt, który będzie konkurencyjny na polskim rynku. Wsłuchaliśmy się w potrzeby naszych Klientów i wiemy, że od podstawowego produktu bankowego, jakim jest konto – oczekuje się, że będzie przejrzyście skonstruowane oraz atrakcyjne cenowo. Dodatkowym atutem jest nieograniczony i bezpłatny dostęp do wszystkich bankomatów w kraju i za granicą. Liczymy na to, że uproszczony proces zakładania konta przez internet będzie również doceniony przez naszych potencjalnych klientów. ” – mówi Tomasz Jakubowski, Dyrektor Departamentu Produktów Bankowych.
Przekaz kampanii skierowany jest do wszystkich zainteresowanych posiadaniem bezpłatnego konta, użytkowników internetu oraz mieszkańców aglomeracji, oraz terenów im przyległych.
Kampania prowadzona jest od czerwca do końca roku na wybranych portalach internetowych. Ponadto będą prowadzone działania w wyszukiwarce Google i na Facebooku, a do wsparcia przygotowano dedykowany landing page, pod adresem: ulubione.nordea.pl.
Wsparciem są standardowe materiały BTL. Kampania została przygotowana przez agencję Golden Submarine a zakupem mediów zajmował się dom mediowy Havas Media.
Źródło: Nordea Bank Polska