Nowe funkcjonalności serwisu mobilnego w PKO Banku Polskim
Od 2 września klienci bankowości elektronicznej PKO mają możliwość rejestracji wniosku produktowego oraz dokonania przelewu między własnymi rachunkami. W Sieci natomiast wystartowała kolejna kampania promocyjna tej usługi.
Od czerwca br. klienci Banku mogą korzystać z uproszczonej wersji iPKO pod adresem m.ipko.pl, dzięki czemu dostęp do bankowości elektronicznej przez telefon komórkowy jest łatwiejszy. Za pośrednictwem serwisu mobilnego możliwa jest realizacja przelewów predefiniowanych oraz przeglądanie listy i szczegółów rachunków, w tym ich historii, a także listy transakcji odrzuconych.
Od sierpnia br. nowością jest realizacja płatności do ZUS i US, przelewy walutowe oraz blokada środków na poczet przelewów przyszłych. Natomiast od początku września br. klienci mogą składać zapytania o produkty Banku oraz dokonywać przelewy między własnymi rachunkami.
W kolejnych miesiącach klientom korzystającym z bankowości mobilnej zostanie udostępnione m.in. wykonanie predefiniowanych doładowań do telefonu. Docelowa funkcjonalność bankowości mobilnej w PKO Banku Polskim zakłada obsługę wszystkich podstawowych produktów i usług (w tym lokaty, kredyty, karty kredytowe), przegląd zleceń stałych oraz poleceń zapłaty, rejestrację i przegląd zleceń na rachunkach maklerskich, a także kontakt z serwisem telefonicznym iPKO, infolinią lub kartolinią PKO Banku Polskiego.
Wprowadzeniu nowości towarzyszy kampania promocyjna w Internecie. Jej założeniem jest komunikowanie iPKO jako nowoczesnej platformy bankowości elektronicznej, budowanie świadomości stałego rozwoju technologicznego usług iPKO wśród aktualnych i potencjalnych klientów oraz wzmacnianie wizerunku PKO Banku Polskiego jako instytucji nowoczesnej i innowacyjnej. Kampania potrwa do 9 września i prowadzona jest m.in. w najpopularniejszych serwisach posiadających wersję mobilną oraz o tematyce wakacyjnej, biznesowej i z telefonami komórkowymi. Bank prowadzi też działania informacyjne skierowane bezpośrednio do swoich klientów w postaci sms-ów, maili itp. Kreację przygotowała agencja K2, za zakup mediów odpowiada Value Media.
Od momentu wprowadzenia iPKO w wersji mobilnej, w celach edukacyjnych funkcjonuje strona http://www.pkobp.pl/serwismobilnyiPKO/. Można na niej znaleźć filmy prezentujące podstawy korzystania z serwisu mobilnego, informacje o koncie oraz sposób dokonywanie płatności. Są one dostępne również na kanale YouTube PKO Banku Polskiego.