Nowa strategia Interu
Inter ogłosił strategię na lata 2015-2017. Chce skoncentrować się na kompleksowej obsłudze rynku ochrony zdrowia oraz na konsekwentnym i rentownym rozwoju w obszarze ubezpieczeń majątkowych i zdrowotnych.
W porównaniu ze strategią obowiązującą w latach 2012-2014, Inter rozszerza swój podstawowy rynek odbiorców. Do tej pory był on określony jako rynek usług medycznych – teraz ma to być szeroko rozumiany rynek ochrony zdrowia.
„Postawiliśmy sobie bardzo ambitne plany na kolejne 3 lata” – mówi Janusz Szulik, prezes zarządu Inter. „Otwieramy się na nowe segmenty rynku ochrony zdrowia, gdzie chcemy budować tak samo silną markę, jaką dziś mamy wśród lekarzy, lekarzy dentystów czy pielęgniarek i położnych. Bardzo istotny jest dla nas wzrost składki z ubezpieczeń majątkowych, który będziemy mogli m.in. realizować poprzez systematycznie poprawiany wskaźnik cross-selling, zmianę skali działań operacyjnych spółek Inter z rynku medycznego na rynek ochrony zdrowia oraz skuteczne poszukiwanie nowych segmentów” – dodaje.
Inter stawia też na kompetencje i profesjonalizm, co ma przełożyć się na jakość obsługi klienta oraz budowę silnej marki w segmencie ochrony zdrowia.
Źródło: PIU