Nowa reklama telewizyjna Konta 360°

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

millenium.02.400x226Bank Millennium przygotował nową reklamę telewizyjną Konta 360°. Podobnie jak w poprzednim spocie, w nowej reklamie wystąpił Radosław Kotarski, twórca internetowych Polimatów (www.polimaty.pl).

Konto 360° jest naprawdę kompletne, choć pełno w nim zer – mówi w reklamie Radosław Kotarski. Posiadacze Konta 360°, po spełnieniu dwóch prostych warunków (łączne miesięczne wpływy na rachunek w wysokości min. 1000 zł oraz co najmniej jedna płatność kartą do konta w miesiącu), nie płacą nic za prowadzenie konta i kartę do konta, mogą także wypłacać gotówkę ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą za 0 zł. Bezpłatne są też zlecenia stałe, polecenie zapłaty, przelewy krajowe w złotych (realizowane przez internet czy bankowość mobilną), a także przelewy na adres email i nr telefonu komórkowego. Konto 360° zapewnia również dostęp do – bezpłatnego aż przez 12 miesięcy od daty otwarcia rachunku – wsparcia fachowców z różnych dziedzin w ramach Pakietu Bardzo Pomocnego (w przypadku zdarzeń losowych całodobowa pomoc medyczna oraz wsparcie w zakresie różnego rodzaju domowych napraw). Posiadacze tego kompletnego konta mogą też korzystać ze specjalnej oferty depozytowej o wyższym od standardowego oprocentowaniu (np. aż 4,5% w skali roku na 3-miesięcznej Lokacie Mobilnej), a dostęp do banku mają zawsze i wszędzie (za pośrednictwem bankowości mobilnej, internetu, telefonu, w oddziałach).

Emisja nowej reklamy telewizyjnej rozpocznie się 13 września. W ramach działań reklamowych dla Konta 360° prowadzona jest także kampania w prasie, w internecie oraz kampania outdoorowa. Poza działaniami reklamowymi, regularnie przygotowywane są tzw. Millematy – kilkuminutowe filmiki, przybliżające różnego rodzaju ciekawostki, przede wszystkim z zakresu finansów. Odwiedzając stronę www.bankmillennium.pl lub profil Banku Millennium na YouTube, można już obejrzeć nowy Millemat, w którym Radek Kotarski opowiada o symbolice liczby 360.

Kreację nowej kampanii reklamowej przygotowała agencja Change Integrated, media zakupił dom mediowy Initiative Media, a za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland.

Źródło: Bank Millennium