Nowa oferta: 2w1 dla pewnej przyszłości
Kampania komunikuje korzyści wynikające z połączenia ubezpieczenia na życie z oszczędzaniem.
Prudential chce przełamać jedną z fundamentalnych barier, czyli przeświadczenie, że ubezpieczenie na życie to strata pieniędzy – „bo jak nic mi się nie stanie, to nic nie dostanę”.
Było: albo oszczędzanie, albo ubezpieczenie…
Z badań przeprowadzonych na zlecenie Prudential wynika, że potencjalni Młodzi Bogowie, jeśli już myślą o swoim zabezpieczeniu finansowym na przyszłość, to widzą dwie drogi: albo oszczędzanie, albo ubezpieczenie na życie.
Co ciekawe, postrzegają je jako dwa osobne światy – świat oszczędzania i świat ubezpieczeń. Nie do końca zdają sobie sprawę, że można je połączyć.
Warto również dodać, że badani nie mają świadomości, jak produkt typu ubezpieczenie na życie może im pomóc w budowaniu kapitału na przyszłość.
Największą obawą potencjalnych Klientów jest to, że „ubezpieczenie na życie to strata pieniędzy, bo jak nic mi się nie stanie to nic nie dostanę”.
…będzie: i oszczędzanie, i ubezpieczenie
Produkt Prudential, oferując korzyści 2w1, czyli połączenia ubezpieczenia na życie z oszczędzaniem, ma szansę obalić ten mit.
‒ Staraliśmy się kreatywnie rozwinąć motyw kampanii, multiplikując Młodego Boga: jeden prezentuje klasyczne ubezpieczenie na życie, drugi zaś oszczędzanie na przyszłość. Młody Bóg prowadzi dialog sam ze sobą, dywagując, czy ubezpieczyć się na życie, czy oszczędzać.
Rozwiązaniem na jego wewnętrzne rozterki jest połączenie benefitów ubezpieczenia na życie z oszczędzaniem. Teraz nie musi się już dwoić, ma produkt 2w1, jest zarówno ubezpieczony, jak i oszczędza – wyjaśnia Paulina Radomska-Niewiadomska, Communication Manager Prudential Polska.
Specjalna forma oferty w Internecie
Ubezpieczyciel przygotował również specjalną kreację dedykowaną do Internetu.
‒ Jesteśmy marką mocno digitalową, każdej naszej kampanii telewizyjnej już od wielu lat towarzyszą intensywne działania w Internecie. Po raz kolejny zapraszamy odbiorców do świata „Młodych Bogów”, przygotowaliśmy specjalną komunikację video dopasowaną do odwiedzanych przez nich stron WWW.
Co ważne, w tym roku nasi potencjalni Klienci nie muszą wybierać między serwisami video a social mediami. Prudential połączył korzyści 2w1 i dla każdego z tych kanałów przygotował coś specjalnego.
A jeśli po obejrzeniu spotu użytkownicy, tak jak Młody Bóg, wciąż będą się wahać, jaką decyzję podjąć, zachęcam do rozwiania wątpliwości na www.mlodzibogowie.pl, gdzie wszystko łączy się w jedną całość – podkreśla Magda Jończyk, Digital Manager.
Kampanię Prudential zaplanowano na kilka kolejnych miesięcy. Obejmuje ona telewizję (stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne) oraz video online. Kampania dostępna będzie na kanale YouTube.
Na potrzeby nowej kampanii przygotowano specjalne spoty do mediów społecznościowych, serwis internetowy z quizem edukacyjnym i mit z „wagą rozsądku”, które będzie można zobaczyć w serwisie mlodzibogowie.pl.
Jak również w mediach społecznościowych: Facebook – Prudential czas na przyszłość – i LinkedIn.