Nowa odsłona kampanii Zrób Rakowi Wspak
ING Życie kontynuuje kampanię Zrób Rakowi Wspak. Ruszyła jej piąta odsłona z udziałem energicznej Viktorii oraz polskich sportsmenek. Czas jej startu przypada na październik, ponieważ miesiąc ten od lat jest uznawany za miesiąc profilaktyki i walki z chorobami nowotworowymi.
Akcja promocyjna obejmuje trzy spoty, jeden 30- i dwa 15-sekundowe, które można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Każdy z nich promuje odpowiedzialne i aktywne podejście do profilaktyki onkologicznej, w tym także profilaktykę finansową, czyli ubezpieczenie oferujące wypłatę środków na leczenie po diagnozie.
W spotach wystąpiła osada polskich wioślarek. Sportsmenki zachęcają do ruchu, ale też do badań, które stanowią najlepszą metodę szybkiego diagnozowania chorób nowotworowych.
„Zależy nam na tym, aby przekonać Polaków do zmiany stylu życia i minimalizowania ryzyka zachorowań na nowotwory” – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji z klientem w ING Życie.
Źródło: PIU