Nowa lokata w ofercie banku spółdzielczego

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

sk.bank.02.250x152Spółdzielczy Bank Rzemiosła i Rolnictwa uruchomił usługę eLokata24, która pozwala na zakładanie lokat przez Internet. Tym samym SK bank stał się bankiem ogólnopolskim: będzie można w nim założyć niezależnie od tego, w którym miejscu znajduje się klient. A o dopiero początek - już wkrótce w SK banku będzie można także założyć konto przez Internet.

To jest kolejny krok w kierunku ułatwienia życia klientom SK banku i zapewnienia im najwyższych standardów obsługi – mówią Karolina Hofman i Patrycja Żarko-Żukowska z Biura Bankowości Elektronicznej i Kart. – Teraz każdy, kogo przekonamy do naszej oferty, będzie mógł nawiązać współpracę z SK bankiem nie wychodząc z domu. Od momentu złożenia wniosku, przez cały proces założenia lokaty i potwierdzenia, że ta lokata zaczęła funkcjonować, aż do momentu gdy środki zdeponowane u nas powrócą na rachunek klienta. Całość jest wykonywana elektronicznie – zapewniają.

To bardzo ważne także dla tych, którzy nas jeszcze nie znają: mamy bardzo dobrą ofertę, z której wielu klientów nie mogło skorzystać, ponieważ do tej pory wymogiem założenia lokaty była wizyta w placówce. A jeśli naszej placówki w danym rejonie nie było, trafiali do innych banków – komercyjnych, spółdzielczych – z gorszą ofertą. Jedynie dlatego, że dawały one możliwość skorzystania z niej przez Internet.

Teraz to się zmieniło. Szczecin, Przemyśl, Turoszów, Łódź czy Suwałki – nieważne gdzie, jeśli ma się dostęp do sieci, można skorzystać ze znakomitej okazji i założyć eLokatę24 w SK banku.

Jak przebiega ten proces i ile to trwa? Na wypełnienie internetowego wniosku potrzeba góra 10 minut – trzeba mieć tylko przygotowany dowód osobisty i numer rachunku z którego będzie dokonywany przelew środków na lokatę. Tak wypełniony formularz z danymi osobowymi w bezpieczny sposób trafia do banku. W ciągu 24 godzin wniosek zostanie rozpatrzony, zweryfikowany, a odpowiedź wysłana drogą elektroniczną. W tej odpowiedzi klient dostaje wszelkie niezbędne informacje, co ma zrobić dalej. A musi jedynie wykonać przelew na zadeklarowaną kwotę na podany rachunek. – No i po zamknięciu lokaty sprawdzić stan konta, by cieszyć się ze zwiększenia kapitału – dodaje z uśmiechem Patrycja Żarko-Żukowska.

Oczywiście, zdarzają się, jak to w życiu, różne, nieprzewidziane sytuacje. Dlatego do dyspozycji klientów jest profesjonalny zespół infolinii, który pomoże w sytuacji, gdy pojawiają się jakieś problemy, pytania, wątpliwości czy nawet konieczność zerwania lokaty (bo i tak może się zdarzyć). Jeżeli na przykład w trakcie trwania lokaty klient chce zmienić rachunek docelowy na które mają wrócić zainwestowane przez niego środki – to procedury są przygotowane i zespół infolinii go wspomoże przez telefon.

Ale to nie wszystko: eLokata24 to pierwszy krok w stronę szerszej działalności SK banku na platformie internetowej. Oczywiście, bank już od dawna posiada własną stronę internetową (www.skbank.pl), dzięki której każdy może się dowiedzieć o oferowanych produktach, a właściciele kont mogą nimi zarządzać, kontrolować i dokonywać przelewów. Jednak dotychczas, by założyć konto, należało odwiedzić najbliższą placówkę SK banku. Już wkrótce nie będzie to potrzebne – będzie można zostać klientem SK banku i założyć konto nie wychodząc z domu.

Źródło: SK Bank