Nowa kampania Banku Millennium z udziałem Radka Kotarskiego

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

millenium.02.400x226Radosław Kotarski, twórca popularnych Polimatów, będzie wspólnie z Bankiem Millennium przybliżać widzom zagadnienia z obszaru bankowości.

Przygotowywane przez Radka Kotarskiego Polimaty (www.polimaty.pl, www.youtube.com/user/Polimaty) w przystępny, lekki i ciekawy sposób przekazują internautom wiedzę z różnych dziedzin. Ten pierwszy popularnonaukowy program w polskim internecie regularnie ogląda blisko ćwierć miliona osób.

Nazwa Polimaty pochodzi od greckiego słowa polymathēs, oznaczającego „wiedzieć wiele”. Fascynuje mnie każda dziedzina wiedzy, która ma coś interesującego do zaoferowania. Świat finansów jest pełen ciekawostek, a razem z Bankiem Millennium będę pomagał widzom go poznać i zrozumieć – mówi Radosław Kotarski.

kotarski.radek.250x333Nowy format komunikacji reklamowej Banku Millennium otworzy spot telewizyjny (emisja od 1 września), w którym twórca Polimatów wprowadzi nas w świat finansów i opowie o tym, w jaki sposób powstały banki. W następnej kolejności planowane są również kampanie produktowe, w których wystąpi Radek Kotarski. 1 września rozpoczyna się także kampania outdoorowa Konta 360° Banku Millennium z udziałem Radka Kotarskiego, a w kolejnych dniach w oddziałach Banku pojawią się materiały BTL – plakaty, ulotki oraz specjalne naklejki na witrynach placówek.

Poza działaniami reklamowymi, regularnie przygotowywane będą Millematy – kilkuminutowe filmiki, skoncentrowane na ciekawostkach z obszaru finansów osobistych i mające przede wszystkim funkcję edukacyjną. Pierwszy Millemat można już obejrzeć w kanale Banku Millennium na YouTube.

Kreację kampanii z udziałem Radka Kotarskiego przygotowała agencja Change Integrated, media zakupił dom mediowy Initiative Media.

Źródło: Bank Millennium