Nowa bankowość mobilna banku Nordea
Nordea Bank Polska 25 lipca 2011 udostępnił swoim klientom nowy kanał bankowości elektronicznej - bankowość mobilną. Dzięki nowej usłudze klienci banku będą mogli dokonywać operacji bankowych za pomocą telefonu komórkowego 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
25 lipca Nordea uruchomiła usługę bankowości mobilnej Netbank. Wersja mobilna Netbanku jest zoptymalizowana dla urządzeń przenośnych, umożliwia dostęp do wybranych usług, w tym podglądu szczegółów i historii posiadanych rachunków bankowych, umożliwia dokonywanie przelewów krajowych oraz między własnymi rachunkami.
Obecnie usługa dostępna jest dla klientów rachunków osobistych oraz klientów rachunku eFirma. Korzystanie z usługi możliwe jest za pomocą telefonów posiadających system Android oraz telefonów iPhone, a także pozostałych urządzeń wyposażonych w mobilną przeglądarkę internetową obsługującą technologię HTML, CSS oraz JavaScript. Usługa pozwala na dostęp do rachunków bankowych 24H/ dobę przez 7 dni w tygodniu z każdego miejsca na świecie, a korzystanie z niej nie wymaga instalowania żadnego dodatkowego oprogramowania. Logowanie odbywa się ze strony https://mobile.nordea.pl. Korzystanie z usługi jest bezpłatne.
Wprowadzoną usługę tworzono w oparciu o doświadczenia i technologię skandynawskiej Grupy Nordea – światowego lidera w zakresie usług bankowości elektronicznej. Jest to pierwszy etap rozwoju tego kanału, Nordea chce dalej rozwijać ta część bankowości elektronicznej i docelowo stworzyć pełne rozwiązanie z dedykowaną aplikacją do pobrania na telefon posiadającą wiele funkcji, nie tylko związanych z Netbankiem.
Więcej szczegółów znajduje się na stronie: http://www.nordea.pl/klienci-indywidualni/bankowosc-elektroniczna-nordea/bankowosc-mobilna-netbank.html