Nowa aplikacja Citi Mobile

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

Citi Handlowy wprowadza nową aplikację Citi Mobile. Już od 1 listopada klienci bankowości mobilnej mają możliwość skorzystania z zupełnie nowej aplikacji, którą wyróżnia nie tylko odświeżony design, ale też szereg nowych funkcjonalności. Wszystko zaprojektowane w oparciu o pogłębioną analizę zachowań klientów i w odpowiedzi na najnowsze trendy rynkowe. Wśród nowości w Citi Mobile znajdują się m.in. możliwość sprawdzenia stanu rachunku bez konieczności logowania do systemu bankowego.

Nowa aplikacja Citi Mobile ma odpowiedzieć na kluczowe potrzeby klientów. Wyposażona w przejrzystą i intuicyjną nawigację zapewnia łatwy i wygodny dostęp do rachunku osobistego, karty kredytowej oraz lokat i depozytów. Oparliśmy ją o 5 podstawowych nowości, które poszerzają zakres funkcjonalności naszej aplikacji, ale też mają wyraźnie polepszyć satysfakcję klientów korzystających z Citi Mobile, tłumaczy David Mouille, Wiceprezes Zarządu i Szef Sektora Bankowości Detalicznej Citi Handlowy.

Po pierwsze Snapshot

Citi Mobile Snapshot to funkcja, która umożliwia sprawdzenie salda konta i karty kredytowej wraz z 15 ostatnio zrealizowanymi transakcjami – bez konieczności logowania się do systemu.

Po drugie Touch ID

Klienci korzystający z aplikacji przez telefon, który posiada funkcję zapisu odcisku palca, mogą skorzystać z usługi Touch ID. Po zweryfikowaniu odcisku palca, umożliwia ona dostęp do rachunków oraz pełnej historii transakcji.

Po trzecie przelewy do dowolnych odbiorców z kraju i zza granicy 

Nowa aplikacja Citi Mobile pozwala klientom na realizację przelewów do dowolnych odbiorców z kraju i zza granicy. Wcześniej funkcjonalność Citi Mobile ograniczona była do zdefiniowanych przelewów. Teraz klienci mogą przelać pieniądze na dowolne konto. Wystarczy wprowadzić dane, potwierdzić ich poprawność, autoryzować transakcję kodem SMS i przelew jest realizowany.

Po czwarte globalność

Nowa aplikacja wzbogacona jest o możliwość przełączenia karty do wybranego rachunku walutowego. Dzięki czemu klienci mogą unikać kosztów przewalutowań przy wypłatach z bankomatów lub płatnościach w euro, funtach i dolarach. Rachunki walutowe w Citi Handlowy prowadzone są za 0 zł, a przepięcie karty do konta walutowego także nie wiąże się z żadnymi kosztami. Dotychczas, taka funkcjonalność była dostępna przez Citibank Online oraz CitiPhone.

Po piąte mobilna aktywacja karty

Nowa aplikacja Citi Mobile pozwala klientom szybko i wygodnie aktywować kartę. Wystarczy tylko kliknięcie w aplikacji, by karta była gotowa do użytku.

Po szóste to klient zarządza

Nowe Citi Mobile pozwala na intuicyjne zarządzanie odbiorcami przelewów i płatności w tym: dodawanie, usuwanie oraz edycję ich danych. Poprzez aplikacje klienci mogą także zarządzać swoimi lokatami oraz sprawdzić szczegóły swojego rachunku brokerskiego.

Po siódme co dobre pozostaje

W nowym Citi Mobile nie brakuje też dotychczasowych funkcjonalności, które cenione były przez klientów. W ramach aplikacji istnieje więc nadal możliwość doładowania telefonu, sprawdzenie aktualnych kursów walut a także możliwość skorzystania z usługi Fotokasa, co pozwala klientom na błyskawiczne opłacenie rachunków za pomocą kodów 2D.

Nowe Citi Mobile dostępne jest na systemy operacyjne iOS i Android. Te dwa stanowią dzisiaj około 90% rynku. W tzw. wersji light Citi Mobile będzie dostępne dla wszystkich pozostałych systemów. Aplikacja Citi Mobile nie przechowuje żadnych danych finansowych ani informacji o produktach klientów. Wiarygodność połączenia zapewnia certyfikat Extended validation SSL (EV SSL). Transmisja danych zabezpieczona jest protokołem TLS z algorytmem szyfrującym AES_256 oraz kluczem RSA o długości 2048 bitów.

Źródło: Bank Handlowy w Warszawie SA