Nordea Bankiem Roku 2012 – ważny przekaz kampanii wspierającej markę Nordea
Nordea Bank Polska od stycznia 2013 roku rozpoczyna mini kampanię wspierającą wizerunek marki. Głównym elementem przekazu jest informacja, że Grupa Nordea została Najlepszym Bankiem w Europie Zachodniej w 2012 roku.
Nagroda przyznawana przez magazyn the Banker „Bank of the Year in Western Europe” należy do najbardziej prestiżowych w sektorze finansowym. W tym roku przyznano go Grupie Nordea, głównemu akcjonariuszowi Nordea Bank Polska. Ranking przeprowadzony został wśród czołowych banków w 2012 roku. Nordea jest pierwszym w historii skandynawskim laureatem nagrody, wybranym spośród największych banków międzynarodowych. W ostatnich trzech latach nagrodę Banku Roku otrzymał Santander (2011), BNP Paribas (2010) i HSBC (2009).
„Od lat w komunikacji marketingowej podkreślamy, że nasz główny akcjonariusz należy do ścisłej czołówki banków europejskich. Również podobny przekaz ma nasza obecna kampania wizerunkowa Nordea-Bank Relacji, w której wspominamy, że grupa Nordea posiada aktywa trzykrotnie wyższe niż cały sektor banków komercyjnych w Polsce„. – mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska.
Kampania jest kierowana do klientów indywidualnych, zamieszkujących w wielkich miastach, z dochodami powyżej 2000 złotych, do właścicieli firm i przedsiębiorców. Potrwa do końca stycznia br. Będzie prowadzona w TVN24 oraz w prasie ogólnopolskiej i w magazynach opiniotwórczych.
Źródło: Nordea Bank Polska SA