Nest Bank wprowadza dla posiadaczy konta firmowego terminal płatniczy w kieszeni
Nest POS jest aplikacją typu SoftPOS, która umożliwia przyjmowanie płatności zbliżeniowych kartą płatniczą (w tym Visa i Mastercard) – zarówno tradycyjną plastikową kartą, BLIKIEM (typu c) czy telefonem lub zegarkiem z wbudowanym modułem NFC. Dzięki aplikacji Nest POS można przyjąć płatność bez względu na wysokość kwoty. Tak jak w przypadku tradycyjnego terminala, płatność powyżej 100 zł wymaga wpisania przez klienta PIN-u. Kod wpisuje się na ekranie telefonu, na którym, ze względu bezpieczeństwa, cyfry wyświetlone są losowo, aby nikt postronny nie rozpoznał kodu klienta.
Czytaj także: Nest Bank: nowe konta oszczędnościowe w ofercie >>>
Aplikację można zainstalować na smartfonie oraz na innych urządzeniach z systemem Android i czytnikiem zbliżeniowym NFC, takich jak urządzenia kurierskie czy tablety wykorzystywane np. w gastronomii. Nest POS jest kolejnym, potrzebnym przedsiębiorcom rozwiązaniem dla klientów Nest Banku, oferowanym dzięki współpracy z PayTel. Obecnie firmy, które posiadają konto w Nest Banku mogą też skorzystać z takich usług jak program Obsługa Faktur od Cash Director czy tradycyjnego terminala, również w ramach Programu Polska Bezgotówkowa.
Rozwiązania dla dynamicznego biznesu
– Naszym celem jest dostosowanie oferty Nesta do cyklu życia firmy, dlatego aplikacja Nest POS to kolejna usługa, która pomaga przedsiębiorcom w codziennym biegu – mówi Piotr Kowynia, prezes Nest Banku. – Chcemy, żeby nasze rozwiązania były zawsze dostępne, wygodne i odpowiadały na bieżące potrzeby. Dzisiaj taka usługa jak terminal w telefonie to konieczność w biznesie. Mamy do niej dostęp 24/7 z dowolnego miejsca, jest bardzo prosta w obsłudze, a do tego ekologiczna. Spełnia więc wszystkie nasze wymogi dotyczące nowoczesnej bankowości.
Jak zacząć korzystać z aplikacji Nest POS?
W Nest Banku terminal w telefonie jest darmowy nawet przez 5 miesięcy, później opłata wynosi jedyne 5,99 zł miesięcznie. Aby zacząć korzystać z aplikacji Nest POS, wystarczy (jako klient Nest Banku):· zalogować się do aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej i wypełnić specjalny wniosek,· podpisać elektronicznie umowę z PayTel, którą otrzymuje się po rozmowie oraz weryfikacji z przedstawicielem PayTel,· zainstalować aplikację Nest POS dostępną w sklepie Google Play. Gotowe!
– Jednym z priorytetów PayTel jest intuicyjność naszych produktów, tak aby stanowiły realne ułatwienie w codziennej pracy przedsiębiorców. Liczymy, że klienci Nest Banku z pomocą aplikacji Nest POS będą mogli dynamicznie rozwinąć swoje biznesy – mówi Bartosz Berestecki, Prezes Zarządu PayTel S.A. – Czekamy na rozpoczęcie weryfikacji wniosków – jesteśmy przygotowani na każda liczbę zapytań. Proces weryfikacji jest skonstruowany w taki sposób, żeby przebiegał sprawnie, a klienci mogli jak najszybciej rozpocząć korzystanie z naszych usług – dodaje.