Najnowsze wiadomości z Accor-u

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

finanse.ranking.250xPullman międzynarodowa ekskluzywna marka należąca do Accor ogłosiła otwarcie 80. hotelu, Pullman Brussels Midi. Obiekt ma zaskakującą lokalizację ponieważ znajduje się na stacji kolejowej The Gare du Midi w Belgii. Jest ona położona w samym "sercu Europy", mogą z niej korzystać podróżni pociągów Eurostar, Thalys czy TGV.

Designer Jean-Philippe Nuel powrócił w swoim projekcie do koncepcji z XIX wieku, kiedy ekskluzywne hotele znajdowały się wewnątrz stacji kolejowych. Pullman Brussels Midi proponuje gościom usługi na najwyższym poziomie m.in.: pakiet Welcomer, szybkie łącze, Wi-Fi w całym hotelu, Personal Media Quadriga NetworkTM dla aplikacji mobilnych, możliwość zorganizowania imprez biznesowych w ramach programu Pullman Co, czy bogato zaopatrzoną winotekę Pullman.

Pullman Brussels Midi oferuje 237 stylowych i komfortowych pokoi wyposażonych w nowoczesne urządzenia niezbędne do pracy i wypoczynku. Goście znajdą szeroki wybór bezpłatnych napojów w mini-barze oraz zestaw powitalnych herbat Dammam Frères. W pokojach Superior i Deluxe dodatkowo zainstalowano ekspres do kawy Nespresso®.

Metamorfoza hotelu Pullman Paris Bercy

W hotelu Pullman Paris Bercy zakończyła się trwająca 6 miesięcy modernizacja. Renowację pokoi powierzono firmie JOI Design, natomiast nowe powierzchnie ogólnodostępne i restauracja są dziełem studia Designsquared. Hotel położony jest kilka minut od centrum Paryża, w pobliżu dwóch dworców kolejowych Gare de Lyon i Gare d’Austerlitz, zapewniając gościom łatwy i szybki dostęp do najważniejszych miejsc w stolicy Francji.

Pullman Paris Bercy oferuje łącznie 396 przestronnych pokoi i apartamentów, podzielonych na cztery kategorie: Superior i Deluxe, Junior Suites oraz Duplex. Dzięki zastosowaniu dużych szyb, goście mogą podziwiać przepiękną panoramę Paryża.

Accor osiągnął 3,8%  wzrost przychodów w trzecim kwartale tego roku. Na osiągnięcie dobrego wyniku miały wpływ przede wszystkim dwa czynniki: bardzo udany sezon letni oraz miesiąc wrzesień, w którym Grupa utrzymała stały popyt na swoje usługi na kluczowych rynkach. Grupa odnotowała wzrost przychodów z tytułu podpisanych umów o zarządzanie i franczyzę o 18,2%, co potwierdza skuteczność konsekwentnie realizowanej strategii asset-light.

Grupa spodziewa się, że podobne wyniki będą również w IV kwartale. Accor potwierdza całoroczny cel jakim jest EBIT na poziomie 510-530 mln euro.

Źródło: Grupa Hotelowa Orbis