Najnowsze wiadomości z Accor-u strategicznego partnera Grupy Hotelowej Orbis

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

131122.hotel.01Profit Hotel 2013 - najważniejsze w roku spotkanie branży hotelarskiej już w grudniu!

12 grudnia br. w hotelu Novotel Warszawa Centrum odbędzie się najważniejsze spotkanie branży hotelarskiej w Polsce -  VIII Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel 2013.

Konferencja zgromadzi przedstawicieli spółek będących właścicielami hoteli sieciowych oraz obiektów niezależnych. Wśród uczestników obecni będą inwestorzy oraz deweloperzy działający na tym rynku, a także dostawcy produktów i usług skierowanych dla branży. Partnerem strategicznym tegorocznej edycji jest Grupa Hotelowa Orbis.

Program konferencji tradycyjnie łączy trzy elementy: wystąpienia analityków rynku, case study spółek działających na rynku hotelarskim (zarówno inwestorów, jak i operatorów) oraz panele dyskusyjne z udziałem osób mających kluczowe znaczenie dla rynku. W gronie panelistów tegorocznej edycji znalazło się m in. czterech przedstawicieli Grupy Orbis: Ireneusz Węgłowski – wiceprezes, Małgorzata Morek – dyrektor ds. rozwoju franczyzy, Hanna Bernakiewicz – kierownik programów lojalnościowych, Bogdan Czajkowski – dyrektor techniczny. W panelu dyskusyjnym poświęconym franczyzie weźmie udział Adam Bachleda-Curuś, hotelarz, inwestor, przedstawiciel firmy będącej właścicielem hotelu Kasprowy w Zakopanem i franczyzobiorcą marki Mercure.

Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel na stałe wpisało się już w tradycje spotkań członków zarządów sieci hotelarskich oraz właścicieli obiektów niezależnych, którzy swoim uczestnictwem w konferencji, dyskusjach, a także nieformalną wymianą poglądów i doświadczeń kształtują rzeczywistość polskiej branży” – mówi Rafał Madyński, dyrektor marketingu spółki BROG Marketing, organizatora Forum.

Dzięki obecności najlepszych ekspertów, partnerowi strategicznemu Grupie Hotelowej Orbis oraz wystawcom udało nam się stworzyć wyjątkowe wydarzenie. Jestem przekonany, że konferencja po raz kolejny nie tylko przyczyni się do uzyskania odpowiedzi na najbardziej nurtujące kwestie, ale także zapewni platformę skuteczniej wymiany i określenia potrzeb między kadrą zarządzającą obiektami noclegowymi a firmami zapewniającymi skuteczne ich funkcjonowanie. W tym roku, po raz pierwszy, przygotowaliśmy także specjalne spotkania w formule „business speed dating” dla wszystkich firm zainteresowanych szybką, osobistą, a zarazem intensywną wymianą informacji na temat współpracy z „kupcami” największych sieci hotelarskich.” – dodaje Madyński.

Po raz drugi, konferencji towarzyszyć będzie uroczysta, wieczorna Gala z wręczeniem nagród Profit Hotel Awards 2013. To wyjątkowa okazja promocji najlepszych hoteli oraz obiektów noclegowych w Polsce, uhonorowania pracy i osiągnięć ich właścicieli,  a także personelu. Organizatorem konferencji jest BROG Marketing – platforma skutecznej komunikacji B2B – wydawca portalu Horecanet.pl oraz czasopism Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne.

Więcej informacji: www.profithotel.pl

PULLMAN wdraża nowy program-„Business playground”

Nowy koncept „Business playground” to miejsce, do pracy i tworzenia kreatywnych idei, a jego autorem jest projektant Mathieu Lehanneur. Nowe pokoje do spotkań biznesowych odzwierciedlają motto marki Pullman brzmiące:”Work hard, Play hard”, które jest bliskie stylowi życia gości tej sieci. Nowy projekt to połączenie nowoczesności i świeżego spojrzenia na tradycyjne aspekty spotkań biznesowych. Stół został  zaprojektowany na wzór tych używanych do gry w pokera, co sprzyja interakcji między uczestnikami. Obok sali znajduje się specjalne pomieszczenie dedykowane  mniej formalnym rozmowom – „Curiosity Boxes” z wygodnymi fotelami.
131122.koncept.business.playground.01.500x307

Koncept „Business playground”

Pierwszym hotelem, w którym został wdrożony nowy projekt jest The Pullman London St Pancras. Do końca 2014 roku koncept: „Business playground” będzie dostępny we wszystkich hotelach należących do sieci Pullman.

131122.curiosity.boxes.01.500x720131122.curiosity.boxes.02.500x749

 „Curiosity Boxes”

Mercure Poznań Centrum z najlepszym Rogalem Świętomarcińskim

Po raz kolejny w Poznaniu zorganizowano zawody na najlepszy Rogal Świętomarciński czyli rogal z nadzieniem z białego maku tradycyjnie przygotowywany w Poznaniu oraz większości powiatów województwa wielkopolskiego z okazji dnia św. Marcina – 11 listopada. W tym roku w konkursie wystartowało 13 cukierni, najlepszą okazała się Passionata z hotelu Mercure Poznań Centrum. Jurorzy przyznali 124 na 180 punktów rogalowi, podkreślając jego wyjątkowy smak oraz wygląd zbliżony do ideału czyli do rogów woła. Zdobyty tytuł podkreśla charakter marki, który łączy w sobie siłę międzynarodowej sieci z możliwością poznania zaskakująco różnych hoteli osadzonych w lokalnych społecznościach. Mercure cechuje „glokalność”, która widoczna jest właśnie między innymi w restauracyjnym menu, gdzie goście mogą znaleźć lokalne przysmaki – teraz miedzy innymi Rogal Świętomarciński.

Źródło: Grupa Hotelowa Orbis