Najlepszy Marketing Banku 2013

bs.koronowo.250xBank Spółdzielczy w Koronowie został laureatem III edycji Konkursu Najlepszy Marketing Banku 2013 za najlepszą kampanię wizerunkową. Dyplom i statuetkę 21 listopada 2013r. na Kongresie Gospodarki Polskiej odebrali Jerzy Gumienny, Członek Zarządu oraz Michał Sławeta, Kierownik Zespołu Marketingu i Sprzedaży.

Kapituła Konkursu Najlepszy Marketing Banku  2013 wyróżniła Bank Spółdzielczy w Koronowie w kategorii „Najlepsza kampania wizerunkowa”.

Dyplomy i statuetki wyróżnionym firmom, bankom i samorządom wręczyli Stanisław Gorczyca – senator PO oraz Marek Suski – poseł i szef mazowieckiego PiS.
Kapituła Konkursu Najlepszy Marketing Banku 2013 wyróżniła również Bank Polskiej Spółdzielczości SA, Zrzeszenie SGB oraz koordynatorki tego wielkiego projektu: panią Urszulę Rożalska, dyrektor Departamentu Komunikacji w Banku BPS S.A, i Annę Marciniak, koordynującą projekt po stronie Zrzeszenia SGB. Od 9 września do 15 grudnia 2013 roku możemy zobaczyć w telewizji i usłyszeć w radio, jak dobry kredyt udziela się wszystkim w Banku Spółdzielczym. A udziela się śpiewająco!

Dyplomy dla Banku BPS i pani Urszuli Rożalskiej na Kongresie Gospodarki Polskiej w Warszawie 21 listopada 2013 r. odebrała pani Ewelina Jasińska z Departamentu Komunikacji Banku BPS.

Na zdjęciu znajdują się przedstawiciele firm, banków i samorządów nagrodzonych przez Instytut Nowoczesnego Biznesu wraz z Jerzym Krajewskim, rzecznikiem bankowości spółdzielczej oraz Janem Rakowskim, prezesem Kongregacji Przemysłowo Handlowej.

Źródło: www.bskoronowo.com.pl