MultiBank Przyjaznym Bankiem Newsweeka

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

multi.bank.01.250x62W corocznym plebiscycie tygodnika "Newsweek Polska" MultiBank został ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem tradycyjnym i liderem bankowej jakości obsługi.

W dziewiątej edycji rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka” w roku 2011 MultiBank okazał się najlepszym tradycyjnym bankiem uniwersalnym. Zdobył najwięcej punktów w dwóch najistotniejszych kategoriach – jakości obsługi oraz pozyskaniu i utrzymaniu klienta. Nasi audytorzy, wcielający się w role tajemniczych klientów, byli pod wrażeniem kompetencji pracowników banku w prezentowaniu oferty i pomocy w wyborze optymalnych dla klienta usług i produktów – napisała na swoich stronach internetowych redakcja tygodnika „Newsweek Polska”.

Dzięki tym kompetencjom, MultiBank zdobył pierwsze miejsce wśród czołowych 23. banków detalicznych, audytowanych na potrzeby rankingu tygodnika „Newsweek Polska” przez pracownię MillwardBrown SMG/KRC. W badaniu oceniano przede wszystkim jakość obsługi klientów oraz zakres i standard usług. Dzięki zastosowaniu metody tajemniczego klienta (mystery shopper), w ramach której pracownicy instytutu badawczego wcielali się w rolę klientów, banki zostały sprawdzone w praktyce i ocenione z perspektywy konsumentów.

Jednocześnie w rankingu „Newsweeka” w kategorii bankowości internetowej pierwsze miejsce w 2011 r. zajął mBank – będący podobnie jak MultiBank częścią BRE Banku.

– Przy rosnącym ubankowieniu Polaków i coraz bardziej konkurencyjnym rynku, to jakość obsługi staje się kluczowym elementem budowania przewagi konkurencyjnej na rynku. Nasi klienci doceniają to, że w sposób ciągły pracujemy nad poziomem obsługi. Dzięki temu, nie tylko chcą być z nami na długo, ale także bardzo często polecają nas swoim znajomym – mówi Cezary Stypułkowski, prezes zarządu BRE Banku. – Pozycja w prestiżowym rankingu „Newsweeka” jest dla nas ważnym wyróżnieniem. Potwierdza słuszność przyjętej strategii i zasady „myślenia klientem”. Najwyższa jakość obsługi i doskonałe zrozumienie potrzeb klienta to moim zdaniem przyszłość nowoczesnej bankowości – dodaje prezes BRE Banku.

– Tytuł najbardziej przyjaznego banku cieszy nas podwójnie nie tylko dlatego, że dotyczy dwóch naszych detalicznych marek, ale również dzięki temu, że przy zapewnieniu klientom najwyższej jakości obsługi udało nam się wypracować w 2011 r. historyczny wynik finansowy – podsumowuje Jarosław Mastalerz, członek zarządu BRE Banku ds. bankowości detalicznej. W pierwszym półroczu br. Pion Bankowości Detalicznej BRE osiągnął 0,5 mld zł zysku brutto.

Tegoroczny ranking „Przyjazny Bank Newsweeka” według informacji tygodnika został istotnie odświeżony i wzbogacony. Nie zmieniły się jednak jego reguły.

Źródło: Multibank