Mocne półrocze Liberty Direct

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

liberty.direct.01.250x11587,7 mln zł składki przypisanej brutto i 42-proc. wzrost (o 25,9 mln zł) w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku - to wyniki Liberty Direct po II kwartale br. Dynamiczny wzrost ubezpieczyciel zawdzięcza rozszerzeniu kanałów sprzedaży opartych o platformę direct oraz rozwijaniu współpracy z multiagencjami. Na koniec czerwca Liberty Direct ubezpieczało blisko 240 tys. pojazdów.

kwiecinski.michal.01.100x150„Wyniki, jakie udało nam się osiągnąć w ciągu pierwszych dwóch kwartałów są zgodne z naszymi oczekiwaniami. Wysoki wzrost składki to przede wszystkim zasługa strategii zakładającej dywersyfikację kanałów sprzedaży. Przewagę konkurencyjną utrzymujemy również dzięki zachowaniu wysokiej jakości obsługi Klientów we wszystkich obszarach operacyjnych  od sprzedaży po likwidację szkód. W tym celu wykorzystujemy kompleksowy program monitorowania i podnoszenia satysfakcji Klientów Net Promoter Score”  podsumowuje Michał Kwieciński, Dyrektor Generalny Liberty Direct.

karski.rafal.01.100x150„Rozbudowa sieci multiagencji była dla nas priorytetem w II kwartale. Dzięki inwestycji w ten kanał sprzedaży, pozyskaliśmy do współpracy kilkuset partnerów biznesowych. Równocześnie aktywnie prowadzimy działania marketingowe w internecie oraz telewizji. Inwestujemy także w social media  uruchomiliśmy m.in. na Facebooku aplikację ułatwiającą rekomendację naszej firmy w programie „Poleć sprawdzone ubezpieczenie”  komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu.  „Ciągle rozwijamy także nasze produkty tak, by oferować klientom usługi odpowiadające ich potrzebom. Na początku września wprowadziliśmy dwie nowe opcje Autocasco umożliwiające likwidację szkód w autoryzowanych stacjach obsługi bez amortyzacji części”  dodaje Karski.

Obecnie rynek ubezpieczeń oparty o platformy direct jest wart ponad  800 mln zł, z czego główną grupę  90%  stanowią ubezpieczenia komunikacyjne OC i AC. Pozostałe 10% przypada na NNW, assistance, ubezpieczenia turystyczne oraz mieszkaniowe. Na koniec 2011 roku rynek ubezpieczeń direct może przekroczyć 1 mld zł.