Mobilność w obsłudze klienta kluczem do sukcesu

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

bank.2014.03.foto.112.400xMobilność w obsłudze klienta to nisza rynkowa, która czeka na pierwszych zdobywców. Bank, który zaoferuje swoim klientom wszechstronną i prostą w użyciu aplikację samoobsługową na smartfona, może wygrać lojalność ogromnej grupy użytkowników, którzy nie wyobrażają sobie już życia bez tego gadżetu w kieszeni.

Rynek smartfonów i urządzeń mobilnych rozwija się niezwykle dynamicznie. Według badań firmy analitycznej IDC w 2013 r. na rynek trafiło ponad miliard smartfonów, co stanowi 38,4-procentowy wzrost w porównaniu z rokiem poprzednim.

Cały artykuł „Horyzonty Bankowości 2014: Wciąż niewykorzystana szansa” znajdą Państwo w najnowszym numerze „Miesięcznika Finansowego BANK – 2014/03”