Millenet Mobilny Banku Millennium dla posiadaczy telefonów komórkowych i urządzeń mobilnych
Bank Millennium uruchomił Millenet Mobilny - "lekką" wersję przeglądarkową systemu bankowości internetowej, dostępną dla użytkowników telefonów komórkowych i urządzeń mobilnych z przeglądarką internetową.
Usługa Millenet Mobilny jest dostępna dla wszystkich Klientów indywidualnych Banku Millennium, posiadających dostęp do systemu bankowości internetowej Millenet. Dzięki wprowadzeniu „lekkiej” wersji systemu bankowości internetowej, z usług Banku Millennium można wygodnie korzystać za pośrednictwem aż trzech mobilnych kanałów dostępu: specjalnej Aplikacji Mobilnej na telefony z Androidem i iPhone’y, wiadomości SMS oraz przeglądarek mobilnych.
Usługa Millenet Mobilny umożliwia m.in.
- przeglądanie listy rachunków bieżących, oszczędnościowych, lokat terminowych, kart kredytowych i kredytów,
- przeglądanie szczegółów i historii rachunków bieżących, oszczędnościowych, lokat terminowych oraz kart kredytowych,
- dokonywanie przelewów między własnymi rachunkami,
- dokonywanie przelewów krajowych (również do odbiorców zdefiniowanych w systemie Millenet),
- doładowywanie telefonów komórkowych,
- spłatę karty kredytowej,
- dokonywanie pożyczki gotówkowej z karty kredytowej,
- zrywanie lokat.
Dostęp do serwisu możliwy jest poprzez wpisanie w oknie przeglądarki jednego z dwóch adresów: m.bankmillennium.pl lub m.millenet.pl. Każde połączenie z wersją przeglądarkową systemu bankowości internetowej Banku Millennium zapewnia użycie transmisji szyfrowanej 256-bitowym protokołem SSL gwarantującym bezpieczeństwo i poufność transmisji danych. Autoryzacja transakcji wychodzących odbywa się za pomocą haseł SMS. Dzienny limit transakcji wychodzących, realizowanych za pośrednictwem Millenetu Mobilnego, to maksymalnie 3000 zł.