MilleFlota: usługi serwisowe dla mniejszych flot od Millennium Leasing
Coraz więcej firm, również tych nieposiadających wielkich flot pojazdów, zaczyna dostrzegać potrzebę starannego wyboru usług serwisowych. Zarządzanie serwisem firmowych pojazdów do 3,5 t to często wyzwanie nie tylko kosztowe, ale i logistyczne. Wsparciem dla firm mogą być w takie sytuacji rozwiązania takie jak MilleFlota.
Czytaj także: Millennium Leasing: dla firm z sektora MŚP dzięki gwarancjom BGK >>>
MilleFlota to propozycja, dzięki której możemy zaoferować klientom dostęp do usług serwisowych i napraw pojazdów w atrakcyjnych cenach, dostępnych dotychczas jedynie dla największych flot.
– Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów stworzyliśmy usługę, która pozwala na efektywne serwisowanie aut, co ma kluczowe znaczenie dla eksploatacji pojazdów firmowych – mówi Agnieszka Kozakiewicz, Członek Zarządu Millennium Leasing. – Kluczowy w tym projekcie był wybór solidnego partnera. Wiemy, że współpraca z MOTO Flotą to gwarancja nie tylko najwyższej jakości, ale i elastyczności oraz innowacyjnego podejścia – dodaje.
Korzyści z MilleFloty
Klienci Millennium Leasing, korzystający z MilleFloty, otrzymują dostęp do zakupów części i usług serwisowych w atrakcyjnych, jednakowych w całej Polsce, cenach z rabatem flotowym – także w Autoryzowanych Stacjach Obsługi. W łatwy sposób kontrolują koszty, płacąc tylko za to, co faktycznie zlecą. Przykładem mogą tu być wyliczenia firmy MOTO Flota z kwietnia 2021 r., uwzględniające wykonanie przeglądów eksploatacyjnych, wymiany tarcz hamulcowych i klocków hamulcowych dla pojazdu do 3,5 t. Realizując wspomniane usługi w cenach rynkowych klient poniesie łączny koszt w wysokości ok. 7,5 tys. zł. W ramach programu MilleFlota zapłaci (w zależności od wybranej opcji) ok. 6 tys. zł w sieci ASO lub ok. 2,6 tys., korzystając z punktów poza siecią autoryzowanych serwisów (nonASO).
– Wraz z programem MilleFlota firma otrzymuje również gwarancję jakości wykonanej usługi, a także elastyczność w wyborze dogodnej dla niej opcji. Istotną korzyścią, rzadko spotykaną w przypadku współpracy z leasingodawcami, jest możliwość optymalizacji kosztów opcji korzystania ze stacji nonASO, w trakcie trwania umowy leasingu – podkreśla Agnieszka Kozakiewicz.
Możliwość bezgotówkowego korzystania z usług serwisowych
W ramach programu klienci Millennium Leasing mają możliwość bezgotówkowego korzystania z usług serwisowych, świadczonych przez MOTO Flotę na terenie całej Polski. Dodatkowo, użytkownicy uzyskają dostęp do wygodnego systemu MOTO Flota Manager. Umożliwia on podgląd historii serwisowej pojazdu online, a także umawianie usług i raportowanie kosztów serwisu. Unikalną częścią programu jest call center, świadczące usługi doradcze w zakresie zarządzania nawet małą flotą pojazdów, doradztwo techniczne, umożliwiające weryfikację zakresu usług i czasu ich wykonania przez doświadczonych konsultantów.
Program MilleFlota jest już dostępny dla Klientów Millennium Leasing. Umowa serwisowa i udogodnienia z nią związane są integralnym i automatycznym elementem oferty leasingu. Program będzie sukcesywnie rozwijany i uzupełniany o kolejne elementy, zapewniające komfortowe korzystanie z leasingu.