Michael Page w gronie najsilniejszych marek biznesowych
Michael Page, międzynarodowa firma doradztwa personalnego, została uznana za jedną z najsilniejszych, biznesowych marek na polskim rynku i wyróżniona nagrodą Business Superbrands 2014/15.
Michael Page, działająca w ramach PageGroup międzynarodowa firma doradztwa personalnego specjalizująca się w rekrutacji menedżerów średniego i wyższego szczebla, otrzymała prestiżową nagrodą Business Superbrands w kategorii rekrutacja i doradztwo biznesowe. Wyróżnienie zostało przyznane m.in. za: rozpoznawalność marki Michael Page w Polsce, charakter oferowanych przez nią korzyści oraz siłę więzi z klientami.
„Tytuł Business Superbrands dla Michael Page w Polsce to kolejny już sukces w 2014 roku, na który zapracował cały zespół – od konsultantów, po członków zarządu” – powiedział Yannick Coulange, Dyrektor Wykonawczy PageGroup w Polsce. „Nasza strategia biznesowa w połączniu z jasno wytyczonymi celami i zaangażowaniem całego zespołu w ich realizację pozwoliły nam rozwinąć się i wzmocnić pozycję Michael Page potwierdzając tym samym jej najwyższe kompetencje w zakresie doradztwa personalnego i rekrutacji menedżerów” – dodał Yannick Coulange.
Firma Michael Page powstała w 1976 roku w Londynie, a swoje pierwsze biuro w Polsce otworzyła w 2005 roku. Dziś zatrudnia kilkudziesięciu konsultantów w trzech biurach: w Warszawie, Katowicach i Wrocławiu. Marki Michael Page wraz z Page Personnel i Page Executive należą do światowego lidera w dziedzinie doradztwa personalnego – PageGroup, firmy uhonorowanej tytułem Najlepszego Pracodawcy 2014 w Polsce.
Organizacja Superbrands powstała w Wielkiej Brytanii w 1994 roku. Obecnie jest znana w 80 krajach na całym świecie. Promuje ideę brandingu poprzez identyfikację i ocenę wszystkich istotnych marek na danym rynku. Laureaci rankingu Superbrands w kategorii Business Superbrands 2014/15 zostali wyłonieni w ramach restrykcyjnego procesu oceny dokonywanej przez Radę Marek, w skład której wchodzi 65 krajowych ekspertów z dziedziny marketingu, reklamy, PR i brandingu.
Źródło: Michael Page