MetLife oficjalnym sponsorem Pucharu Świata w skokach narciarskich Zakopane 2016
MetLife jest oficjalnym sponsorem Pucharu Świata w skokach narciarskich Zakopane 2016, który odbędzie się w dniach 22-24 stycznia 2016.
Puchar Świata w skokach narciarskich Zakopane 2016 to prestiżowa zimowa impreza sportowa, która co roku przyciąga dziesiątki tysięcy fanów. Na Wielkiej Krokwi odbędą się dwa konkursy:
23 stycznia o godzinie 16.00 – Drużynowy konkurs skoków Puchar Świata
24 stycznia o godzinie 16.00 – Indywidualny konkurs skoków Puchar Świata
– Puchar Świata w skokach narciarskich to impreza, która budzi ogromne emocje i dostarcza fanta-stycznych wrażeń. Jesteśmy dumni, że po raz drugi z rzędu współpracując z Tatrzańskim Związkiem Narciarskim możemy wspierać to wydarzenie i razem z fanami kibicować naszym skoczkom. – mówi Łukasz Kalinowski, Prezes i Dyrektor Generalny MetLife. – Życzymy naszym zawodnikom dalekich i wysokich lotów.
W ramach umowy sponsoringowej z Tatrzańskim Związkiem Narciarskim, marka MetLife będzie eks-ponowana w strefie zawodów i w wiosce zawodników na nośnikach reklamowych tj. numery startowe konkursu indywidualnego, bandy, banery, snow branding, belka startowa i rozbieg.
– Cieszymy się, że i w tym roku MetLife dołączyło do grona partnerów Pucharu Świata w skokach nar-ciarskich w Zakopanem. Dzięki wsparciu sponsorów możemy realizować tego typu imprezy na wysokim poziomie dbając o świetną atmosferę i niezapomniane wrażenia dla kibiców i zawodników – dodaje Andrzej Kozak, Prezes Tatrzańskiego Związku Narciarskiego i szef Komitetu Organizacyjnego FIS Pucharu Świata w skokach narciarskich Zakopane 2016.
MetLife jest również sponsorem transmisji Pucharu Świata w skokach narciarskich, o czym informo-wać będą spoty sponsorskie emitowane od 18 stycznia na antenie TVP1.
MetLife przygotowało konkurs dla swoich fanów na profilu MetLife Polska na Facebooku nagradzając laureatów biletami na Puchar Świata w skokach narciarskich Zakopane 2016. Na profilu firmy będzie można kibicować zawodnikom, obejrzeć zdjęcia z zawodów i dzielić się wrażeniami z tego wyjątkowe-go wydarzenia.
Źródło: MetLife TUnŻiR S.A