Meritum Bank laureatem rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka” w kategorii banków internetowych
Wysoka jakość obsługi klienta i sprawne wykonywanie operacji w kanale internetowym zadecydowały o tym, że Meritum Bank ICB S.A. został laureatem rankingu "Przyjazny Bank Newsweeka 2011" w kategorii "Najlepszy bank internetowy". Zestawienie powstało w wyniku audytu firmy MillwardBrown SMG/KRC, przeprowadzonego metodą tajemniczego klienta latem br.
Audytorzy pracowni badawczej wcielili się w rolę użytkowników bankowości elektronicznej, których w Polsce jest już ponad 10 milionów. Następnie wzięli pod lupę kluczowe aspekty korzystania z usług bankowych, takie jak: użytkowanie kanałów komunikacji, zdalne wykonywanie operacji, metody pozyskania i utrzymania relacji z klientem, jak również jakość obsługi. Debiutant plebiscytu i zdobywca srebrnego medalu, Meritum Bank, wyróżnił się przede wszystkim wysokimi standardami obsługi klienta oraz przyjaznym systemem transakcyjnym, służącym do wykonywania operacji bankowych w internecie.
– „W dzisiejszych czasach, gdy poziom innowacyjności w usługach bankowości elektronicznej jest tak wysoki, to właśnie technologia i ludzie, którzy ją tworzą, stanowią podstawę przewagi konkurencyjnej i sukcesu rynkowego. Tworząc zaawansowane technologicznie produkty Meritum Banku, zwracamy szczególną uwagę na to, by były one przyjazne dla Klientów, gdyż to oni ostatecznie weryfikują, czy nasze starania przynoszą właściwe rezultaty. Cieszymy się, że nasz debiut w rankingu, którego kluczowym kryterium są właśnie oceny Klientów, zakończył się miejscem na podium, w gronie najlepszych banków internetowych w Polsce.” – mówi Piotr Urbańczyk, Prezes Zarządu Meritum Banku.
W ofercie Meritum Banku znajdują się nowatorskie i przyjazne rozwiązania bankowe dostępne w 100% w kanale internetowym, m.in. Meritum Planer, umożliwiający analizę i zarządzanie budżetem domowym, internetowy dostęp do raportów BIK czy lokaty i pożyczki internetowe dla klientów indywidualnych i biznesowych.
Prestiżowy ranking „Przyjazny Bank Newsweeka” został przeprowadzony po raz dziewiąty w historii. Jego celem jest wskazanie najlepszych praktyk banków w kategoriach „Bank dla Kowalskiego”, „Najlepszy bank w komórce” oraz „Najlepszy bank internetowy”. W każdej z nich rywalizuje ze sobą ok. 20 czołowych banków działających na polskim rynku.
Więcej informacji na temat bankowości elektronicznej Meritum Banku jest dostępnych na www.meritumbank.pl