Łukasz Kosuniak: Samsung wspomaga budowanie relacji

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

141124.kosuniak.400x218Wypowiedź dla aleBank.pl: Łukasz Kosuniak - Enterprise Marketing Manager - Samsung Electronics Polska

Maciej Małek: W agendzie dzisiejszego IT@Banku dominują kwestie ściśle związane z bezpieczeństwem, ale trudno o nim mówić w oderwaniu od klienta. Relacja, którą budujemy versus trwałość tej relacji decyduje często o tym, na ile nasz biznes jest skuteczny i produktywny. Wiem, że w tym krytycznie istotnym obszarze proponujecie nowe rozwiązania.

Łukasz Kosuniak: Zgadza się. Dziś pokazujemy urządzenia Samsunga od innej strony – jako narzędzia pozyskiwania i utrzymania relacji z klientami. Urządzenie mobilne – smartfon – może być doskonałym urządzeniem zachęcającym do zakupu i możliwości komunikacji dwustronnej, która pozwala utrzymać relację. Klient, który zdecydował się na korzystanie z oferty banku dlatego, że mógł skorzystać ze świetnej oferty na otrzymanie, czy zakup smartfona, czy tabletu może być później dobrze skomunikowany z bankiem. Dodatkowo to urządzenie umożliwia dostarczanie klientowi nowych benefitów np. multimediów, które normalnie są płatne, a w ofercie bankowej są benefitem dla klienta ponieważ mamy już platformę. Bardzo szybko możemy taką kampanię uruchomić mając urządzenia, które wykorzystywane są przez klientów.

MM: I rozumiem, że cały czas jesteśmy interaktywni w tej relacji?

ŁK: Komunikacja jest dwukierunkowa. Mając urządzenie, które działa jak każdy inny smartfon możemy w każdej chwili zapytać klientów o zdanie, możemy wiedzieć, że klient właśnie wyszedł z placówki i w ten sposób – za jego zgodą – zapytać go błyskawicznie o opinię. Ważne jest to, że badania wskazują, że klienci bardzo szybki i skutecznie reagują na komunikaty z urządzeń mobilnych. Jeśli chodzi o smsy to błyskawicznie otwiera je 90 proc. użytkowników.

MM: Co z autoryzacją dyspozycji?

ŁK: To jest platforma, która jest bardzo bezpieczna. Każda transakcja – mówimy o transakcji komunikacyjnej, handlowej, czy jakiejkolwiek innej – jest zarządzana przed odpowiednie centrum w banku – dodatkowo całość komunikacji jest silnie szyfrowana – urządzenie, które dostanie się w niepowołane ręce nie przekaże żadnych danych, które nie powinny dostać się do nikogo innego poza klientami lub bankiem.

MM: To najlepsza gwarancja. Dziękuję bardzo.

Zobacz rozmowę w wersji wideo: „Łukasz Kosuniak: Samsung wspomaga budowanie relacji”

aleBank.pl