LoVo – nowa grupa spółek na rynku telekomunikacyjnym

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

121030.lovo.01.250x133Telekomunikacja Bliżej S.A., Telekomunikacja Bliżej Sp. z o.o., Media Nowej Generacji Sp. z o.o. i TeleKontakt24 Sp. z o.o. stworzyły grupę LoVo informuje członek zarządu LoVo S.A. Andrzej Dąbrowa.

Spółki połączyły swoje siły na rynku telekomunikacyjnym i świadczą usługi dla biznesu oraz dla operatorów i resellerów telekomunikacyjnych.

LoVo to jedna z niewielu sieci telekomunikacyjnych specjalizujących się w profesjonalnych usługach dla rynku hurtowego.

Zgodnie z decyzją rad nadzorczych grupą pokierują Krzysztof Kornacki, Andrzej Dąbrowa i Tomasz Brzozowski – managerowie z wieloletnim doświadczeniem w telekomunikacji. Spółki grupy LoVo zmieniły nazwy na LoVo S.A., LoVo Telekomunikacja Bliżej Sp. z o.o., LoVo Sp. z o.o., LoVo TeleKontakt24 Sp. z o.o., mają jedną identyfikację wizualną oraz politykę rozwoju.

Grupa obsługuje obecnie 210 000 numerów abonenckich. Klientami LoVo jest ponad 300 firm, w tym Millward Brown SMG/KRC, TNS Polska, Pałac Kultury, Teatr Narodowy.

LoVo stawia na dynamiczny rozwój i inwestycje w nowoczesną infrastrukturę, planuje również wykorzystanie odnawialnych źródeł energii w ramach odpowiedzialności za środowiskowe aspekty działalności biznesu.

Grupa planuje w 2013 roku wzrost zatrudnienia o 50% oraz poszerzenie zakresu usług o hosting i kolokację. Planowane przychody grupy za rok 2012 to 20 mln zł, prognoza przychodów za rok 2013 wynosi 26 mln zł.

Zyski inwestowane będą w infrastrukturę oraz rozwiązania informatyczne zapewniające przewagę konkurencyjną na rynku telekomunikacyjnym.

Z końcem 2012 roku LoVo zamyka fazę start-up’u, w którą fundusz Megachi Investments Limited zainwestował 15 mln zł.

Obecnie LoVo prowadzi rozmowy z kolejnymi funduszami inwestycyjnymi, które wpłyną na rozwój grupy, przede wszystkim poprzez zwiększenie wolumenu sprzedaży, rozwój sieci sprzedaży i wprowadzenie nowych produktów i usług.

Źródło: LoVo