Listonosze wyposażeni w aplikację od Ateny
Atena podpisała umowę z TUW Pocztowym na dostarczenie i wdrożenie aplikacji mobilnej do sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych. W rozwiązanie zostali wyposażeni listonosze Poczty Polskiej.
Aplikacja pozwala obsłużyć wnioski dotyczące ubezpieczenia OC z opcjonalnym ubezpieczeniem NNW. Dzięki mechanizmom automatyzującym przygotowanie oferty, zawarcie umowy z klientem trwa nie więcej niż 4 minuty. Połączenie z systemami sprzedażowymi i bazami danych pozwala uzyskać informacje dotyczące dostępnej taryfy, szkodowości pojazdu (uzyskiwane z Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego), a wykorzystanie mechanizmów Eurotax, ułatwia identyfikację pojazdu.
„Nasi pracownicy zostali wyposażeni w nowoczesną, intuicyjną w obsłudze aplikację, dzięki której oferują klientom szybszą i sprawniejszą obsługę, zwiększając tym samym naszą przewagę konkurencyjną na rynku” – mówi Łukasz Kulesza, zastępca dyrektora Biura Rozwoju Usług Finansowych w Poczcie Polskiej.
TUW Pocztowe planuje dalszy rozwój aplikacji, rozszerzając ją o kolejne produkty.
Pocztowe TUW zostało powołane przez Pocztę Polską w grudniu 2002 r. Oferuje ubezpieczenia majątkowe i pozostałe osobowe, z wyłączeniem ubezpieczeń ochrony prawnej.
Źródło: PIU