Liebrecht & wooD prezentuje „dogodne biuro”

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

110910.park.morski.150xJak znaleźć właściwe proporcje między pracą, czasem wolnym i zakupami? Liebrecht & wooD proponuje "convenience office" - nowy format w nieruchomościach komercyjnych. Dostosowane do wymogów nowoczesnego stylu życia "dogodne biura" znaleźć można m.in. w Morskim Parku Handlowym w Gdańsku.

Komfortowy dojazd do pracy, atrakcyjne warunki najmu, elastyczność w kształtowaniu przestrzeni oraz bezpośredni dostęp do oferty handlowej i usługowej, to podstawowe wyróżniki nowego typu nieruchomości, które europejski deweloper Liebrecht & wooD określa mianem „convenience office”, z j. angielskiego „dogodne biuro”.

Idea nawiązuje do „convenience stores”, sklepów zlokalizowanych w przyjaznych, często odwiedzanych punktach miasta, w których zakupy robi się łatwo i niejako „przy okazji”, dzięki czemu oszczędza się czas. „Dogodne biuro” musi być zlokalizowane przy kluczowych szlakach komunikacyjnych oraz w bezpośrednim sąsiedztwie kompleksów handlowo-usługowych.

– Połączenie projektów biurowych z parkami handlowymi jest produktem z przyszłością, ponieważ doskonale łączy pracę, czas wolny i zakupy. Żyjemy szybko, staramy się załatwić kilka rzeczy jednocześnie. Chcemy rozpocząć pracę punktualnie, a nie martwić się o to, gdzie zaparkować. Po pracy chcemy szybko zrobić zakupy i cieszyć się czasem wolnym. To są właśnie zalety „convenience office” – mówi Marc Lebbe, Dyrektor Zarządzający Liebrecht & wooD.

W ideę „dogodnego biura” idealnie wpisuje się powierzchnia biurowa oferowana przez Liebrecht & wooD w Morskim Parku Handlowym w Gdańsku. W położonym przy obwodnicy Trójmiasta kompleksie znajduje się 1 633 m2 brutto powierzchni biurowej do wynajęcia.

– „Convenience office” cieszą się dużą popularnością, zarówno wśród mniejszych firm, ze względu na preferencyjne stawki najmu, jak i tych, którym szczególnie zależy na bliskości lotniska i głównych tras samochodowych, a nie na lokalizacji w ścisłym centrum miasta – dodaje Marc Lebbe, Dyrektor Zarządzający Liebrecht & wooD.

Morski Park Handlowy tworzą wielkopowierzchniowe sklepy Carrefour i OBI, galeria handlowa oraz lokale gastronomiczne. Pomieszczenia biurowe znajdują się na pierwszym piętrze nad galerią handlową, mają dostęp do światła dziennego i można je elastycznie aranżować. Niewątpliwym atutem jest także bezpłatny parking na blisko 1000 samochodów. W niedalekiej przyszłości centrum wzbogaci się o salon meblowy Agata.

Częścią Morskiego Parku Handlowego jest również, istniejące od 2005 roku, centrum wyprzedażowe Fashion House Outlet Centre. Połączenie formuły outletu i parku handlowego w jednym kompleksie jest pierwszym takim rozwiązaniem realizowanym przez Liebrecht & wooD w Polsce, sprawdzonym już wcześniej przez dewelopera w parku handlowym West Park w stolicy Rumunii.