Lider rynku piwa z kolejnym silnym partnerem – Kompania Piwowarska S.A. rozpoczyna współpracę z Da Grasso
Da Grasso to największa sieć pizzerii w Polsce, od lat ciesząca się niesłabnącym zainteresowaniem wśród klientów i zaufaniem partnerów. Lokale tej sieci rokrocznie odwiedzane są przez miliony gości, a oferta na dowóz pozwala cieszyć się smakiem potraw najwyższej jakości również podczas imprez domowych, z czego klienci coraz chętniej korzystają. Dzięki nawiązaniu współpracy rzesza konsumentów zyska szansę na odkrycie piw z portfolio Kompanii Piwowarskiej. Sieć znacznie poszerzy swoją ofertę piwną, tak by zapewnić klientom lokali większą możliwość wyboru. Takie działanie z pewnością przełoży się na wzrost ich satysfakcji, co może zaowocować zwiększeniem sprzedaży.
Na początku stycznia rozpocznie się instalacja nalewaków Kompanii Piwowarskiej w lokalach sieci Da Grasso, tak by do połowy lutego jej piwa były oferowane już we wszystkich restauracjach. Z beczki będą serwowane: Tyskie Gronie, Tyskie Klasyczne i Książęce, zaś w butelce większość pozostałych marek KP, łącznie z cydrem Green Mill Cider. Bardzo znaczącą marką we współpracy będzie Lech Free, która jako lider piw bezalkoholowych ma być jednym z głównych produktów, zwłaszcza w lokalach nieposiadających koncesji na sprzedaż piwa. Obaj partnerzy są zgodni co do tego, że poszczególne marki i sposoby ich łączenia z potrawami z menu powinny być promowane za pomocą kompanijnej Karty Piw, która już od kilkunastu miesięcy jest obecna w kilku tysiącach lokali w całej Polsce.
– Rozpoczynamy współpracę z siecią Da Grasso, która jest jedną z największych i najbardziej rozpoznawalnych marek na naszym rynku gastronomicznym. Jesteśmy ogromnie dumni, że nasze marki oferowane będą konsumentom w lokalach naszego nowego Partnera. Podjęta współpraca będzie dla nas dużym wyzwaniem, ale jestem przekonany, że opracowany wspólny plan szybko przełoży się na wzrost obrotów sieci Da Grasso – mówi Krzysztof Kaczmarek, dyrektor ds. gastronomii w Kompanii Piwowarskiej.
Współpraca będzie miała unikalny charakter, gdyż opierać się będzie o wypracowany wspólnie plan biznesowy, tzw. Joint Business Plan. Określa on sposoby współpracy we wszystkich obszarach, począwszy od widoczności, poprzez asortyment, promocje konsumenckie, szkolenia, po programy motywacyjne dla obsługi. Dla poszczególnych lokali przygotowywane będą specjalne aktywności skupione na edukacji i szerzeniu kultury piwnej; prowadzona będzie także komunikacja z wykorzystaniem marek KP (Facebook i strony internetowe Tyskiego i Książęcego).
– Sieć Da Grasso to kolejny znaczący na rynku Partner, z którym nawiązaliśmy w tym roku współpracę. Nie wątpię, że szybko udowodnimy, iż jest ona korzystna dla obu stron. Naszym wspólnym celem jest zadowolenie konsumenta i temu głównie podporządkowane będą wszystkie nasze działania – dodaje Krzysztof Kaczmarek.
Źródło: Kompania Piwowarska