Liberty Direct utrzymuje szybki wzrost
135 mln zł składki przypisanej brutto i 54 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku - to wyniki Liberty Direct po I półroczu br. W samym II kwartale br. firma zebrała 72 mln zł składki przypisanej brutto, osiągając w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku 49 proc. wzrost.
Na szybki rozwój firmy największy wpływ ma rozwój sprzedaży w multiagencjach. Równocześnie firma utrzymuje wysokie wyniki sprzedaży w kanałach directowych. Na koniec czerwca Liberty Direct ubezpieczało 376 tys. pojazdów, czyli o 60 proc. więcej niż rok wcześniej.
Przypis składki Liberty Direct z OC komunikacyjnego zwiększył się o 63 proc., a z tytułu autocasco o 15 proc. Wysoki wzrost firma zanotowała również w przypadku NNW (52 proc.) oraz assistance (53 proc.). Z kolei sprzedaż ubezpieczeń mieszkaniowych zwiększyła się o 37 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2011 roku.
„Dynamiczny rozwój Liberty Direct jest efektem konsekwentnej realizacji przyjętej przez nas strategii, w ramach której na bieżąco optymalizujemy procesy operacyjne oraz inwestujemy w podnoszenie jakości obsługi klientów, w tym również w obszarze likwidacji szkód” – mówi Michał Kwieciński, dyrektor generalny Liberty Direct.
Liberty Direct to marka należąca do amerykańskiej grupy Liberty Mutual, pod którą dostępne są ubezpieczenia komunikacyjne. Produkty Liberty Direct w Polsce sprzedawane są za pośrednictwem telefonu i internetu.
Źródło: PIU