Liberty Direct rozwija sprzedaż agencyjną

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

liberty.direct.01.400x192Blisko 300 mln zł (298,1) składki przypisanej brutto zebrało w ubiegłym roku Liberty Direct. Ubezpieczyciel urósł o 11 proc., co jest zasługą zwiększenia o prawie 50 proc. sprzedaży w kanale agencyjnym oraz silnego wejścia w segment produktów majątkowych.

Przychody zwiększyła tradycyjna sprzedaż dobrowolnych ubezpieczeń komunikacyjnych. Oferuje je obecnie ponad 4 tys. agentów. Część z nich to przedstawiciele ogólnopolskich multiagencji. Równocześnie jednak pozyskano do współpracy wielu regionalnych partnerów. W ubiegłym roku wprowadzono strategię dywersyfikacji portfela. Liberty Direct, kojarzone dotychczas przede wszystkim z produktami komunikacyjnymi, postawiło również na inne ubezpieczenia majątkowe. W 2013 roku o 20 proc. zwiększyło liczbę sprzedanych ubezpieczeń mieszkaniowych.

„Obecnie pracujemy nad dalszą dywersyfikacją portfela i zwiększeniem przypisu z ubezpieczeń majątkowych. Dokonujemy również strategicznych zmian w marketingu i sprzedaży przez internet i telefon” – wskazuje Michał Kwieciński, dyrektor generalny Liberty Direct.

Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń