Liberty Direct: 11 proc. wzrostu

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

laptop.pln.01.250xLiberty Direct w I półroczu 2013 r. zebrało blisko 150 mln zł składki przypisanej brutto

(149,77 mln zł), w tym 80 mln zł (80,66 mln zł) w II kwartale. To wynik o 11 proc. wyższy w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Do 430 tys. (o 12 proc.) wzrosła liczba umów w portfelu ubezpieczyciela. Przypis składki z OC komunikacyjnego zwiększył się o 12 proc., a z AC – o 4 proc. Firma zanotowała również wzrost przypisu w przypadku NNW oraz assistance.,,Wzrost 11 proc. na kurczącym się rynku jest niewątpliwie dużym osiągnięciem. Uzyskaliśmy go dzięki wielokanałowej strategii sprzedaży oraz wyjątkowym kompetencjom pricingowym i underwritingowym. Dzięki nim jesteśmy w stanie oferować atrakcyjne ceny wybranym segmentom klientów nawet w obecnym otoczeniu konkurencyjnym” – mówi Michał Kwieciński, dyrektor generalny Liberty Direct.

Liberty Direct zakłada rozwój w segmencie ubezpieczeń dla MSP. Pierwszym produktem wprowadzanym przez ubezpieczyciela i skierowanym do małych i średnich przedsiębiorstw jest ubezpieczenie placów komisów samochodowych. Pozwala ono objąć ochroną znajdujące się na nich budynki, budowle, urządzenia oraz pojazdy. Liberty Direct to marka należąca do amerykańskiej grupy Liberty Mutual Insurance, pod którą dostępne są ubezpieczenia komunikacyjne i mieszkaniowe. Produkty Liberty Direct w Polsce sprzedawane są za pośrednictwem telefonu, internetu oraz multiagencji.

Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń