Który bank okazał się najbardziej innowacyjny w 2017 roku?
10 kwietnia 2018 r. podczas Wielkiej Gali Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń, po raz siódmy zostały przyznane nagrody w Konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Za najbardziej Innowacyjny Bank 2017 roku uznano Bank Millennium. Kapituła konkursu tak uzasadniła swój wybór:
„Bank, który rozumie, jak bankować w XXI wieku”
Bank Millennium to bank, który rozumie, jak bankować w XXI wieku. Jest liderem bankowości cyfrowej, wyróżnia go innowacyjny sposób myślenia i najnowocześniejsze projekty tworzone wewnętrznie przez silny zespół IT. Wśród innowacyjnych rozwiązań znajdziemy ubezpieczenia i zakup biletów komunikacji miejskiej w aplikacji mobilnej, a także pomoc w zakupach. Platforma zakupowa goodie, wewnętrzny start-up banku, w niewiele ponad rok od uruchomienia odnotowała 150 tys. pobrań. To wykraczający poza bankowość projekt przyszłości.
Innowacyjność 360°
Joao Bras Jorge, prezes Banku Millennium powiedział, odbierając nagrodę – Innowacyjność w Banku Millennium to innowacyjność 360°, czyli nie tylko nowoczesne technologie i rozwiązania, ale także sposób myślenia i filozofia działania. Bierzemy aktywny udział w wyścigu po zdobycie bezpośredniej relacji z klientem w warunkach otwartej bankowości. Udowadniamy, że nowe technologie to także dziedzina bankowa, która służy projektowaniu takich rozwiązań dla klienta, aby miał łatwiejszy i bezpieczniejszy dostęp do produktów, a w kontaktach z bankiem czuł się dobrze i wyjątkowo. Nasze produkty i usługi coraz częściej zaspakajają i będą zaspokajać jego okołofinansowe potrzeby. By pozostać bankiem pierwszego wyboru, będziemy eksplorować nowe platformy i usprawniać codzienne życie klientów.
W 2016 roku Kapituła konkursu nagrodziła bank za innowacyjny sposób myślenia, obejmujący wszystkie procesy i struktury firmy oraz wykorzystanie nowych technologii tak, aby ułatwić swoim klientom codzienne bankowanie.
Nowoczesne projekty
Innowacyjność Banku Millennium przejawia się we wdrażanych nowoczesnych projektach, tworzonych głównie wewnątrz banku. Rok 2017 to implementacje kolejnych rozwiązań, które zostały docenione nie tylko przez klientów, ale też niezależnych ekspertów – jury konkursu Przyjazny Bank Newsweeka, BAI Global Innovation Awards 2017 i Global Finance 2017.
Źródło: Informacja prasowa Banku Millennium