Krzysztof Pierzchała: Wspomaganie dążeń klienta pozwala budować trwałą relację

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

140311.bzwbk.400x219Wypowiedź dla aleBank.pl: Krzysztof Pierzchała, dyrektor Departamentu CRM i Wsparcia Sprzedaży, Bank Zachodni WBK

Krzysztof Pierzchała: Mamy dwie sfery działalności bankowej. Pierwsza to dostarczenie prądu, energii, płynności, gotówki, transakcji w danym miejscu. Tutaj klient często nie zauważa banku. Zauważa swoje usługi, produkty, które chce nabyć – jesteśmy trochę w cieniu. Ale to nie jest jedyna sfera bankowości. Druga sfera to jest ta, gdzie możemy wspólnie kreować wartość, gdzie możemy klienta edukować, doradzić mu w pewnych ważnych momentach jego życia. Jestem pewien, że ta cecha, ten element, obszar działalności jest bardzo ważny – buduje on relację z klientem i dzięki temu klienci zostają z nami na długo, pamiętają, że w pewnym momencie, 10, 15 lat temu poradziliśmy im aby wzięli kredyt hipoteczny i nie zrywali tej lokaty. Dzięki temu mają dom i pieniądze na kolejne mieszkanie. Ta sfera w naszym ujęciu, w naszej filozofii jest bardzo, bardzo ważna.

aleBank.pl

Zobacz rozmowę w wersji wideo: „Krzysztof Pierzchała: Wspomaganie dążeń klienta pozwala budować trwałą relację”