Konkurs Prudentiala na Facebooku
Na swoim oficjalnym profilu "Czas na przyszłość" na Facebooku Prudential prowadzi konkurs dotyczący postanowień i planowania przyszłości. Konkurs związany jest z tematyką powszechnych problemów z wypełnianiem postanowień, zwłaszcza tych noworocznych.
Uczestnik konkursu ma za zadanie uzupełnić dialogi komiksów za pośrednictwem aplikacji konkursowej dostępnej na profilu „Czas na przyszłość”. Wpisywane dialogi konkursowe powinny mieć charakter humorystyczny i nawiązywać do problemów z wypełnianiem postanowień.
„Początek roku dał nam pretekst do podsumowania noworocznych postanowień w bardziej luźny i mniej formalny sposób” – mówi Łukasz Maroszczyk, digital manager w Prudential. „Dlatego postanowiliśmy naszym fanom dać możliwość stworzenia własnego komiksu. Chcemy zachęcić do myślenia o przyszłości nie tylko przez chwilę, z okazji Nowego Roku, ale znacznie częściej i konsekwentnie” – dodaje.
Nowego Roku, ale znacznie częściej i konsekwentnie” – dodaje. Na potrzeby konkursu przygotowane zostały specjalne, utrzymane w stylistyce komiksowej grafiki. Ich autorem jest Maciej Mazurek, znany grafik i bloger. Nagrodami w konkursie są artystyczne kalendarze-notesy, w których znajdą się grafiki z nagrodzonymi dialogami uczestników oraz prace Macieja Mazurka związane z projektem.
Aplikacja konkursowa i komunikacja związana z konkursem zostały przygotowane przez dom mediowy Starcom i agencję Next.
Źródło: PIU