Najnowsze wydanie tło Najnowsze wydanie miesięcznika BANK
Czytaj więcej
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Newsletter
menu
search
zamknij wyszukiwarkę
logo BANK.pl
PARTNER PORTALU
  • logo Blik
  • Partner Portalu BANK.pl - Związek Banków Polskich
  • Aktualności
  • Konferencje
  • Miesięcznik
  • Edukacja finansowa
  • ESG
  • WIBOR
  • Firma
  • Blogi
  • O nas
zamknij menu
  • Aktualności
  • Konferencje
  • Miesięcznik
  • Edukacja finansowa
  • ESG
  • WIBOR
  • Firma
  • Blogi
  • O nas
Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter Ikona youtube
PARTNER PORTALU
  • logo Blik
  • Partner Portalu BANK.pl - Związek Banków Polskich
Firma | ESG | Wydarzenia

Kongres Podatków i Rachunkowości KPMG, 7 lutego 2023 r.

06.02.2023 16:42 KPMG
Kongres Podatków i Rachunkowości KPMG, 7 lutego 2023 r.
Źródło: KPMG
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
KPMG w Polsce zaprasza do udziału w 13. edycji Kongresu Podatków i Rachunkowości, który odbędzie się 7 lutego 2023 roku. Kongres KPMG to wiodące wydarzenie na rynku, podczas którego eksperci, liderzy w swoich dziedzinach omawiają zagadnienia i trendy mające kluczowy wpływ na agendy zarządzających firmami w Polsce i osób odpowiedzialnych za funkcje finansowo-podatkowe. Kongres odbędzie się w formule online, poinformowali Organizatorzy.

Program Kongresu zostanie zaprezentowany w dwóch równoległych ścieżkach.

W tegorocznej edycji, obok tematyki związanej z zagadnieniami podatkowo-rachunkowymi, poruszone zostaną m.in.:

zagadnienia dotyczące kosztów transformacji energetycznej,

taksonomii ESG

oraz dekarbonizacji przedsiębiorstw.

Inne artykuły tego autora:

  • Dyrektorzy finansowi (CFO) w Polsce o najważniejszych trendach na 2025 rok
  • KPMG: niska jakość raportowania ESG dużym ryzykiem biznesowym dla firm działających w Polsce
  • Greenwashing jednym z kluczowych ryzyk reputacyjnych dla firm

Tematy dyskusji podczas 13. Kongresu Podatków i Rachunkowości KPMG

Program merytoryczny Kongresu niezmiennie tworzą partnerzy i dyrektorzy KPMG – doświadczeni eksperci z wieloletnim stażem, posiadający uprawnienia m.in. doradców podatkowych, radców prawnych i biegłych rewidentów, a także doradcy biznesowi, którzy realizują wiodące projekty transformacji przedsiębiorstw w największych firmach w Polsce.

Wybrane tematy 13. edycji Kongresu Podatków i Rachunkowości KPMG:

  1. Podatki w 2023 r. – omówienie najważniejszych zmian w podatkach w 2023 roku (VAT, CIT, PIT).
  2. Strategia podatkowa – jak prawidłowo wypełniać obowiązek informowania o realizowanej strategii podatkowej.
  3. Krajowy System e-Faktur (KSeF) – wymogi e-fakturowania i systemy technologiczne.
  4. Transfer pricing – ceny transferowe i implementacja zaleceń OECD BEPS 2.0 – wyzwania dla przedsiębiorstw w 2023 roku.
  5. Ulgi podatkowe jako sposób na poprawienie konkurencyjności firmy.
  6. Pion finansów – strategiczne spojrzenie na funkcję finansową w firmie i jak technologia odmienia finanse w firmach.
  7. Kontrole podatkowe – trendy w kontrolach podatkowych w 2023 roku – wszystko, co warto wiedzieć.
  8. MDR Secure – autorskie narzędzie KPMG do raportowania schematów podatkowych.
  9. Taksonomia ESG – wszystko, co trzeba wiedzieć o ujawnianiu informacji zgodnie z Taksonomią Unii Europejskiej.
  10. ESG – „Nowy porządek świata” według ESG i strategia ESG dla księgowych.
  11. Umowy PPA – pomoc firmom w zapewnieniu zielonej energii. Wyzwania, jakie niesie bezpośredni, długoterminowy zakup energii elektrycznej z OZE.

Warunki udziału – rejestracja

Udział w Kongresie KPMG jest bezpłatny i możliwy po wcześniejszej rejestracji oraz otrzymaniu akredytacji.

Wydarzenie odbędzie się w języku polskim.

Więcej informacji, formularz rejestracyjny oraz warunki udziału dostępne są na stronie internetowej wydarzenia.

Źródło: BANK.pl
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Tagi
DekarbonizacjaESG / Environmental, Social and corporate GovernanceKongres Podatków i Rachunkowości KPMGKPMGKrajowy System e-Faktur / KSeFPodatkiRachunkowośćTaksonomiaTransformacja energetyczna
Autor KPMG

Zobacz także

mężczyzna przed ekranem laptopa, wirtualny ekran wskaźników
Idea Rozwoju Twojego Biznesu 2024 – PARP organizuje bezpłatne wideokonferencje dla przedsiębiorców
Plik pieniędzy z napisem ZUS
Mikroprzedsiębiorcy złożyli ponad 48,2 tys. wniosków o wakacje składkowe
Sklep,
Mikroprzedsiębiorcy coraz mniej pożyczają od banków
ZOBACZ WSZYSTKIE Z TEJ KATEGORII
logo Bank
  • O nas
  • Reklama
  • Kontakt
  • Archiwum
  • Newsletter
logo Bank Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter Ikona youtube
logo Miesięcznika Bank Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
© Copyright 2025 Centrum Procesów Bankowych i Informacji
  • Polityka prywatności
  • Pliki cookie
  • Bankiwpolsce.pl
Strona korzysta z plików cookie
Na stronie stosujemy pliki cookie w celu zapewnienie prawidłowego działania, ułatwienia korzystania, a także w celach statystycznych i marketingowych. Wybierając „Zaakceptuj wszystkie” wyrażasz zgodę na stosowanie wszystkich plików cookie. Jeśli chcesz wyrazić zgodę na stosowanie tylko niektórych plików cookie, wybierz „Ustawienia”, skonfiguruj preferencje i wybierz przycisk „Zapisz”. Pamiętaj, że możesz zmienić swoje ustawienia w każdym czasie klikając przycisk „Pliki cookie” w stopce portalu. Szczegółowe informacje o sposobie, w jaki  używamy plików cookie oraz przetwarzamy Twoje dane, a także o przysługujących Ci prawach, odnajdziesz w Polityce prywatności.

Niezbędne: Pliki cookie niezbędne do prawidłowego działania strony internetowej, zapewniające podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony umożliwiające, m.in. wykorzystywanie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie internetowej, czy tez dostęp do jej obszarów wymagających uwierzytelnienia.

Funkcjonalne: Pliki cookie, które pomagają w realizacji pewnych funkcji, takich jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i innych funkcji podmiotów trzecich.

Analityczne: Pliki cookie wspomagające zebranie anonimowych danych statystycznych i analitycznych związanych z aktywnością użytkowników na stronie internetowej. Pomagają nam analizować liczbowe aspekty ruchu użytkowników na stronie internetowej oraz służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcje ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają uzyskać informacje na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp.

Marketingowe: Pliki cookie stosowane do analizowania aktywności użytkowników, wyświetlania odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej efektywne dla wydawców
i reklamodawców strony trzeciej.
Niezbędne Zawsze aktywne
Pliki cookie niezbędne do prawidłowego działania strony internetowej, zapewniające podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony umożliwiające, m.in. wykorzystywanie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie internetowej, czy tez dostęp do jej obszarów wymagających uwierzytelnienia.
Funkcjonalne
Pliki cookie, które pomagają w realizacji pewnych funkcji, takich jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i innych funkcji podmiotów trzecich.
Analityczne
Pliki cookie wspomagające zebranie anonimowych danych statystycznych i analitycznych związanych z aktywnością użytkowników na stronie internetowej. Pomagają nam analizować liczbowe aspekty ruchu użytkowników na stronie internetowej oraz służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcje ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają uzyskać informacje na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketingowe
Pliki cookie stosowane do analizowania aktywności użytkowników, wyświetlania odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej efektywne dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Ustawienia
{title} {title} {title}