Kobieca torebka pod ochroną

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

kobiety.biznes.250x167.gifNa rynku pojawiło się innowacyjne ubezpieczenie chroniące kobiecą torebkę. Dostępne jest na stronie kobieta.pl i jest efektem współpracy wydawnictwa G+J z Mondial Assistance. Oprócz nowatorskiego podejścia do przedmiotu ochrony, ubezpieczyciel wprowadza produkt z przyjaznymi Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia, które mają być zrozumiałe dla osoby bez wiedzy prawnej i ubezpieczeniowej.

Pod adresem www.ubezpieczenia.kobieta.pl użytkowniczki serwisu mogą kupić produkty opracowane specjalnie dla kobiet. W ramach dostępnych rozwiązań posiadaczka polisy może wybrać trzy rodzaje produktów, z których każdy daje inną ochronę, w zależności od tego czy pomoc specjalistów ma dotyczyć awarii w domu, samochodu czy też ubezpieczenia ulubionej torebki. Ta ostatnia opcja obejmuje zwrot kosztów torebki w razie jej utraty, zwrot kosztów wyrobienia dokumentów czy usługę ślusarską. Polisa gwarantuje nawet zwrot utraconych wraz z torebką pieniędzy, a w rozszerzonym pakiecie także ubezpieczenie telefonu.

– Ubezpieczenie torebki to innowacyjny produkt sprzedawany w niespotykanej jak dotąd formule samodzielnego ubezpieczenia, nie jako dodatek do innych produktów finansowych. Nie mniej ciekawa jest sama koncepcja budowy i prezentacji produktów. O wszystkich tych ubezpieczeniach możemy powiedzieć, że są bardzo kobiece i prawdziwie przyjazne. Łatwo wybrać właściwy produkt, brak w nim kruczków i zapisów z gwiazdką. Jeśli już jakieś ograniczenia się pojawiają, komunikowane są na równi z benefitami – mówi Tomasz Frączek, prezes zarządu Mondial Assistance.

Proces zakupowy w całości odbywa się on-line i składa się z 3 prostych kroków. Niezbędne dane podaje się na stronie, płaci w Internecie, a polisa przychodzi drogą e-mailową. Koszt podstawowego ubezpieczenia zaczyna się już od 59 zł na rok.

– Wierzymy, że wspólnie wypracowana oferta podana w nowoczesny i niekonwencjonalny sposób, sprosta oczekiwaniom naszych czytelniczek, a w szczególności wysublimowanej grupie użytkowniczek serwisu Kobieta.pl. Kontekstowe oferowanie produktu ma na celu przypomnienie czytelniczkom jak ważne jest dla nich bezpieczeństwo osobistej torebki i ułatwienie zakupu dobrego jej zabezpieczenia – mówi Magdalena Malicka, prezes zarządu G+J Polska.

To już drugi przykład współpracy wydawnictwa G+J z Mondial Assistance po uruchomionej we wrześniu i wspieranej innowacyjną kampanią reklamową sprzedaży ubezpieczeń turystycznych na stronie Odyssei.com.

Źródło: Mondial Assistance