Kampania promująca nową ofertę Axy Direct

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

axa.direct.02.250x12015 lutego rozpoczęła się kampania promująca najnowszy produkt Axy Direct. Firma wprowadziła na polski rynek nowatorską ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych, pozwalającą na personalizację pakietu ubezpieczeniowego. Klienci mogą uzupełnić bazowe ubezpieczenia OC lub OC+AC o dowolne opcje ochrony dodatkowej. Dzięki temu ubezpieczenie w pełni odpowiada ich potrzebom i możliwościom finansowym.

Patrząc na polski rynek ubezpieczeń komunikacyjnych, obserwujemy zmieniające się wśród konsumentów nastroje. Polscy kierowcy stają się coraz bardziej wymagający i oczekują oferty dopasowanej do ich potrzeb. Mając to na uwadze, uruchomiliśmy nowy system sprzedaży, który jest pierwszym tego typu rozwiązaniem w Polsce, wprowadzonym na tak szeroką skalę. Jest intuicyjny i nastawiony na realizację indywidualnych wymagań klienta” – komentuje Ryszard Bociong, dyrektor generalny Axa Direct. „Oferta Axy Direct pozwala kierowcom na wybór dokładnie takiego zakresu ubezpieczenia, jakiego potrzebują, zapewniając przy tym poczucie kontroli nad wydatkami” – podsumowuje.

Zmianie uległa również strategia sprzedaży autocasco. Klient już na etapie zawierania umowy może wybrać sposób i zasady na jakich w przyszłości ma być likwidowana jego szkoda. Kampania promującą nową ofertę Axy Direct obejmuje działania reklamowe prowadzone zarówno w telewizji, jak i w internecie.

Źródło: PIU