Jesienna promocja Max Pożyczki z Mini Ratą w PKO Banku Polskim
PKO Bank Polski rozpoczął nową promocję pożyczki gotówkowej. W ramach oferty Max Pożyczki z Mini Ratą klienci korzystający z pożyczki z ubezpieczeniem w wariancie rozszerzonym nie ponoszą opłaty za jej udzielenie. Promocji towarzyszy kampania marketingowa produktu. W rolę "Mini Ratki" po raz kolejny wcielił się Szymon Majewski.
Promocyjna oferta Max Pożyczki z Mini Ratą polega na obniżeniu do poziomu 0 proc. prowizji za udzielenie pożyczki z ubezpieczeniem w wariancie rozszerzonym, przygotowanym we współpracy ze STU Ergo Hestia SA. Ubezpieczenie zapewnia pożyczkobiorcy ochronę w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych poprzez spłatę przez ubezpieczyciela rat pożyczki, ponadto przewiduje dodatkowe świadczenie wypłacane bezpośrednio pożyczkobiorcy.
Klienci, których zainteresuje oferta pożyczki, mogą otrzymać również kartę kredytową z dodatkowym limitem oraz skorzystać z niższego od standardowego oprocentowania kredytu w karcie kredytowej, w ramach usługi spłaty ratalnej.
Max Pożyczka z Mini Ratą to jeden z najlepiej rozpoznawalnych produktów PKO Banku Polskiego. Jej najważniejsze zalety to możliwość uzyskania pożyczki bez zabezpieczeń i poręczycieli, wysoka kwota pożyczki do 20 tys. zł oraz jeden z najdłuższych na rynku okresów kredytowania do 8 lat.
Promocji towarzyszy kampania reklamowa z udziałem Szymona Majewskiego w roli „Mini Ratki”.
– Pomysł spotu wyrasta z charakteru Mini Ratki. Dzięki niej bowiem zakupy „pójdą jak spłatka”. Poprzez naruszenie związku frazeologicznego i zabawę językową stworzyliśmy hasło: „Mini Ratka i zakupy pójdą jak z płatka”. Stąd płatki róż, które w spotach reklamowych opadają zmysłowo na kredytobiorców, symbolizując niezwykłą łatwość, z jaką spełniają się marzenia dzięki Mini Ratce” – mówi dyrektor departamentu marketingu Tomasz Marszałł.
Kluczowym medium kampanii jest telewizja. Spoty będą emitowane w głównych stacjach oraz kanałach tematycznych. Równolegle prowadzona jest kampania w Internecie. Od połowy listopada br. do komunikacji zostanie włączona również specjalna, świąteczna wersja spotu. Kampanię od strony kreatywnej przygotowała agencja DDB, zaś komunikację w Internecie OS3.