Jesienna promocja kredytów hipotecznych Nordea Bank Polska
Nordea Bank Polska od dnia 23 września 2011 roku rozpoczyna promocję kredytów hipotecznych. Jesienna promocja oparta jest na wyjątkowo atrakcyjnej marży od 0,95% - dla kredytów udzielanych w PLN. Promocji towarzyszy kampania reklamowa w mediach.
Bank Nordea od wielu lat jest liderem w sprzedaży kredytów hipotecznych. Po I półroczu 2011 roku łączna nowa sprzedaż kredytów mieszkaniowych wyniosła ponad 2,5 mld zł. Na szczególną uwagę zasługuje również jakość portfela kredytowego w banku Nordea. Po I półroczu 2011 roku stan kredytów nieregularnych banku wynosił poniżej 1 procenta.
Oferta banku Nordea jest atrakcyjna nie tylko dzięki promocyjnej marży oferowanej od 0,95% dla kredytów udzielanych w PLN, ale również ze względu na profesjonalne doradztwo kredytowe, które wyróżnia bank Nordea na tle konkurencji. Udzielenie rzetelnych informacji, pomoc w wyborze oferty najlepiej dopasowanej do potrzeb Klienta oraz sprawne przeprowadzenie przez proces kredytowy – to własnie gwarantują fachowi doradcy kredytowi banku Nordea, którzy dobrze wiedzą, jak ważną życiową decyzją jest wybór kredytu hipotecznego.
„Promocji kredytów hipotecznych towarzyszy kampania reklamowa, która podkreśla ważność wyboru doradcy kredytowego, jako partnera godnego zaufania. Celem kampanii jest zainteresowanie potencjalnych Klientów ofertą kredytów mieszkaniowych, poprzez zachęcenie ich do kontaktu z doradcą bankowym Nordea – zarówno w placówce bankowej, jak i za pośrednictwem Internetu”- mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Nordea Banku. Kampania jest odświeżeniem koncepcji kampanii, którą bank Nordea prowadził z dużym powodzeniem w czerwcu br. Zdecydowano się wykorzystać tamten pomysł kreatywny, mając na względzie potrzeby konsumentów – poszukiwanie kompetentnego doradztwa w procesie uzyskiwania kredytu mieszkaniowego. Spot telewizyjny, który towarzyszy kampanii reklamowej, pojawi się w telewizji ogólnopolskiej i kanałach tematycznych. Można go również obejrzeć na kanale Nordea TV na YouTube. Kampania prowadzona będzie również w prasie i Internecie.