Jedno rozwiązanie, które upraszcza zakupy w Twoim sklepie internetowym – InPost Pay

Jedno rozwiązanie, które upraszcza zakupy w Twoim sklepie internetowym – InPost Pay
Źródło: InPost
InPost Pay to szybki checkout. który upraszcza proces zakupów online i skraca ścieżkę zakupową klienta. Dzięki temu sklep internetowy ma szansę na zmniejszenie liczby porzuconych koszyków. Dowiedz się więcej!

Jak działa InPost Pay w praktyce

Wdrożenie InPost Pay w sklepie internetowym skraca ścieżkę zakupową, ponieważ klient rejestruje się tylko raz w aplikacji InPost Mobile, a następnie może kupować w wielu sklepach bez konieczności każdorazowego logowania i wypełniania formularzy.

Klient wybiera produkty na stronie sklepu, a finalizacja zamówienia – wybór dostawy i płatności – odbywa się w aplikacji InPost Mobile, którą użytkownik już zna.

Ulubioną formę dostawy i metodę płatności kupujący ma zapisane na poczet przyszłych zakupów, co sprawia, że zajmują jeszcze mniej czasu. Jeśli przerwie proces zakupowy, InPost Pay może przypomnieć mu o porzuconym koszyku.

Usługa odpowiada na realne potrzeby kupujących: minimum formalności, szybkie i intuicyjne zakupy oraz możliwość finalizacji zamówienia w jednym miejscu – aplikacji InPost Mobile.

Zakupy z InPost Pay krok po kroku z perspektywy klienta

Ścieżka klienta jest spójna i powtarzalna:

  • użytkownik przegląda ofertę sklepu i na karcie produktu wybiera Dodaj do koszyka InPost lub w samym koszyku przy finalizacji Kup z InPost,
  • po wyborze tej opcji koszyk przenosi się do aplikacji InPost Mobile,
  • w aplikacji klient wybiera sposób dostawy, metodę płatności oraz może uzupełnić dane do faktury lub dodać kod rabatowy,
  • zamówienia złożone przez InPost Pay są widoczne w aplikacji InPost Mobile,
  • ustawione preferencje są dostępne przy kolejnych zakupach, więc kolejne zamówienia zajmują jeszcze mniej czasu!

Dzięki temu klient nie musi wielokrotnie wpisywać tych samych danych w różnych sklepach, szukać potwierdzeń w skrzynce e-mail ani pamiętać, gdzie zamawiał dany produkt.

Wszystkie zamówienia i ich statusy ma w jednym miejscu – w aplikacji InPost Mobile.

Dlaczego InPost Pay pomaga zwiększyć sprzedaż

Odejście od długich formularzy i wielu kroków w koszyku zmniejsza ryzyko rezygnacji z zakupu na ostatnim etapie. Znane środowisko aplikacji i krótka ścieżka zakupowa ułatwiają podjęcie decyzji o zakupie, co sprzyja poprawie konwersji.

Prosty proces zakupowy wpływa także na powracalność klientów. Jeśli użytkownik wie, że w danym sklepie może szybko i bez formalności sfinalizować zamówienie, chętniej wraca przy kolejnych zakupach.

InPost Pay wykorzystuje rozwiązania spełniające najwyższe standardy bezpieczeństwa. Jednocześnie sklep ma dostęp do danych zakupowych realizowanych z InPost Pay i moze wykorzystywać te informacje do dalszego rozwoju oferty oraz działań marketingowych.

Szansa na dotarcie do milionów użytkowników aplikacji InPost Mobile

Sklepy korzystające z InPost Pay są widoczne w zakładce „Zakupy” w aplikacji InPost Mobile.

To dodatkowy punkt styku z klientem – użytkownik może przeglądać dostępne sklepy i przechodzić bezpośrednio do ich oferty.

Dla marki oznacza to szansę dotarcia do nowych klientów i zwiększenie rozpoznawalności.

Wspólne akcje marketingowe i wsparcie we wdrożeniu

Sklepy, które włączają InPost Pay, mogą być uwzględniane w działaniach marketingowych. Promocje oraz akcje zachęcające do korzystania z zakupów z InPost Pay mogą wpływać na wzrost liczby zamówień oraz wartości koszyka.

Ważnym elementem jest również wsparcie na etapie wdrożenia. Zespół InPost pomaga w integracji rozwiązania i wyjaśnia, jak efektywnie wykorzystać jego możliwości. Dzięki temu wprowadzenie InPost Pay do sklepu internetowego przebiega jeszcze sprawniej!

Źródło: Portal Finansowy BANK.pl