Jaką nazwę wybrać dla swojej firmy?
Osoby rozważające rozpoczęcie pracy na własny rachunek na pewno chciałyby się dowiedzieć:
Jak stworzyć dobrą nazwę dla firmy? Skąd czerpać pomysły? Czy warto skorzystać z pomocy specjalistów lub sięgnąć po gotowe nazwy dla firm?
Eksperci zaproszeni do współpracy przy Akademii Przedsiębiorcy nie mają wątpliwości, że wybór nazwy firmy to jedna z kluczowych decyzji o charakterze marketingowym, jakie podejmuje właściciel marki. Ma ona bowiem wpływ na m.in. na budowanie renomy i rozpoznawalności marki na rynku.
Więcej informacji o tym, jak wybrać nazwę dla firmy znajduje się w Akademii Przedsiębiorcy.
Cechy dobrej nazwy
Eksperci zaproszeni do współpracy przez Fundację Polska Bezgotówkowa zwracają uwagę, że nazwa firmy powinna być krótka, łatwa do zapamiętania i chwytliwa. Ale to nie jedyne cechy, którymi musi się charakteryzować dobra nazwa firmy.
Czytaj także: Jak założyć firmę – formalności krok po kroku